Danske Medier ærgrer sig over koncernloft for regionale og lokale medier

Den netop indgåede medieaftale indebærer et kærkomment løft af lokale og regionale medier, men et koncernloft på 90 mio. kr. er kritisabelt, mener Danske Mediers direktør, Mads Brandstrup. Samtidig mener han, at aftalen er for vag i forhold til techselskaberne.
Foto: Kit Lindhardt
Foto: Kit Lindhardt

Lokale og regionale medier har udsigt til at få en større del af den samlede mediestøttekage i det nye medieforlig, som regeringen og seks af Folketingets øvrige partier har fremlagt lørdag.

Allerede abonnent?Log ind her

Læs hele artiklen

Få adgang i 14 dage for 0 kr. Det kræver intet kreditkort, og du vil ikke overgå til et betalt abonnement efterfølgende.

Med din prøveperiode får du:

  • Adgang til alle låste artikler
  • Modtag vores daglige nyhedsbreve
  • Fuld adgang til vores app
  • Skal indeholde mindst 8 tegn samt tre af disse: Store bogstaver, små bogstaver, tal, symboler
    Skal indeholde mindst 2 tegn
    Skal indeholde mindst 2 tegn

    Få fuld adgang til dig og dine kollegaer

    Start et gratis virksomhedsprøveabonnement

    Del artikel

    Tilmeld dig vores nyhedsbrev

    Vær på forkant med udviklingen. Få den nyeste viden fra branchen med vores nyhedsbrev.

    Nyhedsbrevsvilkår

    Forsiden lige nu

    Læs også