Jysk Fynske Medier køber sig ind i digitalt annonceselskab

Den digitale annonce- og salgsplatform Nexta har fået Jysk Fynske Medier i ejerkredsen, der har købt en minoritetsandel af selskabet. Samtidig har iværksætteren Morten Strunge afhændet en bid af sit ejerskab.
Foto: PR/Jysk Fynske Medier
Foto: PR/Jysk Fynske Medier

Jysk Fynske Medier runder året af med en investering i den danskudviklede platform til digitalt annoncesalg, Nexta. Det fremgår af det centrale virksomhedsregister, CVR.

Allerede abonnent?Log ind her

Læs hele artiklen

Få adgang i 14 dage for 0 kr. Det kræver intet kreditkort, og du vil ikke overgå til et betalt abonnement efterfølgende.

Med din prøveperiode får du:

  • Adgang til alle låste artikler
  • Modtag vores daglige nyhedsbreve
  • Fuld adgang til vores app
  • Skal indeholde mindst 8 tegn samt tre af disse: Store bogstaver, små bogstaver, tal, symboler
    Skal indeholde mindst 2 tegn
    Skal indeholde mindst 2 tegn

    Få fuld adgang til dig og dine kollegaer

    Start et gratis virksomhedsprøveabonnement

    Del artikel

    Tilmeld dig vores nyhedsbrev

    Vær på forkant med udviklingen. Få den nyeste viden fra branchen med vores nyhedsbrev.

    Nyhedsbrevsvilkår

    Forsiden lige nu

    Læs også