Aflyste julefrokoster og nytårsfester rammer regionalmedier på annonceindtægterne

Nedgangen i annoncekroner er ikke lige så markant som ved julen sidste år, men det er fortsat under niveauet før pandemien, lyder det fra flere regionalmedier. Mediebureauer mærker ikke afmatning.
Regeringens restriktioner og opfordring til at aflyse julefrokoster har lagt en dæmper på den lokale eventannoncering | Foto: Mads Nissen/Ritzau Scanpix
Regeringens restriktioner og opfordring til at aflyse julefrokoster har lagt en dæmper på den lokale eventannoncering | Foto: Mads Nissen/Ritzau Scanpix

December er en vigtig måned for medie- og bladhuse i forhold til annonceindtægter, hvor især restaurations- og underholdningsbranchen normalt reklamerer for julefrokoster og nytårsfester.

Allerede abonnent?Log ind her

Læs hele artiklen

Få adgang i 14 dage for 0 kr. Det kræver intet kreditkort, og du vil ikke overgå til et betalt abonnement efterfølgende.

Med din prøveperiode får du:

  • Adgang til alle låste artikler
  • Modtag vores daglige nyhedsbreve
  • Fuld adgang til vores app
  • Skal indeholde mindst 8 tegn samt tre af disse: Store bogstaver, små bogstaver, tal, symboler
    Skal indeholde mindst 2 tegn
    Skal indeholde mindst 2 tegn

    Få fuld adgang til dig og dine kollegaer

    Start et gratis virksomhedsprøveabonnement

    Del artikel

    Tilmeld dig vores nyhedsbrev

    Vær på forkant med udviklingen. Få den nyeste viden fra branchen med vores nyhedsbrev.

    Nyhedsbrevsvilkår

    Forsiden lige nu

    Læs også