Ekstra Bladet jagter mere data med ny personaliseringsfunktion

Servicestof som vejrmeldinger eller trafikvarsler skal være den gulerod og merværdi, der kan få flere brugere til at logge ind på ekstrabladet.dk, lyder det fra direktør.
Foto: Jens Dresling/Ritzau Scanpix
Foto: Jens Dresling/Ritzau Scanpix

Nedgangen i brugerdata fra cookies er en strukturel udfordring for danske mediers annoncesalg og journalistiske udvikling, og den kræver nytænkning, som ansporer læsere til at opgive oplysninger om deres digitale fodspor uden at overtræde brugernes og techkoncerners privacy-grænser.

Allerede abonnent?Log ind her

Læs hele artiklen

Få adgang i 14 dage for 0 kr. Det kræver intet kreditkort, og du vil ikke overgå til et betalt abonnement efterfølgende.

Med din prøveperiode får du:

  • Adgang til alle låste artikler
  • Modtag vores daglige nyhedsbreve
  • Fuld adgang til vores app
  • Skal indeholde mindst 8 tegn samt tre af disse: Store bogstaver, små bogstaver, tal, symboler
    Skal indeholde mindst 2 tegn
    Skal indeholde mindst 2 tegn

    Få fuld adgang til dig og dine kollegaer

    Start et gratis virksomhedsprøveabonnement

    Del artikel

    Tilmeld dig vores nyhedsbrev

    Vær på forkant med udviklingen. Få den nyeste viden fra branchen med vores nyhedsbrev.

    Nyhedsbrevsvilkår

    Forsiden lige nu

    Læs også