MediaWatch

Nyt specialmedie går efter professionelle ejendomsfolk

Abonnementsbaseret månedsbrev med dybdegående artikler og analyser skal appellere til investorer og andre i ejendomsbranchen. Bag satsningen står erfaren økonomisk journalist. 

Foto: Ida Munch/Jyllands-Posten/Ritzau Scanpix

Denne uge har ejendomsmarkedet med Månedsbrevet Pro Ejendomme fået endnu et digitalt specialmedie. Som navnet signalerer, er målgruppen professionelle investorer og andre inden for ejendomsbranchen.

"Vi har generelt nogle gode ejendomsmedier, der formidler, hvad der er af nyheder i branchen. Men min fornemmelse er, at der også er plads til et medie med lidt mere nørdede analyser, som vi tilbyder. Vi forventer at kunne få 300-400 abonnenter, hvoraf nogle vil være firmaabonnementer med adgang for flere ansatte," siger ansvarshavende chefredaktør Sten Thorup Kristensen til MediaWatch.

Læs hele artiklen

Få 14 dages fri adgang.

Det kræver intet kreditkort, og du vil ikke overgå til et betalt abonnement efterfølgende.

  • Adgang til alle låste artikler
  • Modtag vores daglige nyhedsbreve
  • Fuld adgang til vores app
Der skete en fejl. Prøv venligst igen senere

Få fuld adgang til dig og dine kollegaer.

Start et gratis virksomhedsprøveabonnement

Mere fra MediaWatch

Briefing: Ugen i mediebranchen

Grønne Aller-regnskaber, tilføjelse til Podimo-top og opgør med techkæmper er blandt strømmene, der formede ugens nyhedslandskab i Mediedanmark. Få et overblik med denne briefing.

Medieklummen: Slip data fri på redaktionen

Ny rapport dokumenterer de positive effekter ved at demokratisere adgangen til data på nyhedsredaktionen. Men desværre hersker der stadig udpræget data-skepsis blandt danske journalister, skriver fellow ved SDU Malte Jørstad i ugens Medieklumme.

Læs også

Relaterede

Seneste nyt

Se flere jobs