Nyt specialmedie går efter professionelle ejendomsfolk

Abonnementsbaseret månedsbrev med dybdegående artikler og analyser skal appellere til investorer og andre i ejendomsbranchen. Bag satsningen står erfaren økonomisk journalist. 
Foto: Ida Munch/Jyllands-Posten/Ritzau Scanpix
Foto: Ida Munch/Jyllands-Posten/Ritzau Scanpix
AF NILS-OLE HEGGLAND, FREELANCEJOURNALIST

Denne uge har ejendomsmarkedet med Månedsbrevet Pro Ejendomme fået endnu et digitalt specialmedie. Som navnet signalerer, er målgruppen professionelle investorer og andre inden for ejendomsbranchen.

Allerede abonnent?Log ind her

Læs hele artiklen

Få adgang i 14 dage for 0 kr. Det kræver intet kreditkort, og du vil ikke overgå til et betalt abonnement efterfølgende.

Med din prøveperiode får du:

  • Adgang til alle låste artikler
  • Modtag vores daglige nyhedsbreve
  • Fuld adgang til vores app
  • Skal indeholde mindst 8 tegn samt tre af disse: Store bogstaver, små bogstaver, tal, symboler
    Skal indeholde mindst 2 tegn
    Skal indeholde mindst 2 tegn

    Få fuld adgang til dig og dine kollegaer

    Start et gratis virksomhedsprøveabonnement

    Del artikel

    Tilmeld dig vores nyhedsbrev

    Vær på forkant med udviklingen. Få den nyeste viden fra branchen med vores nyhedsbrev.

    Nyhedsbrevsvilkår

    Forsiden lige nu

    Læs også