Spidskandidater med mange følgere får mest opmærksomhed på Facebook - på nær ét sted

Antallet af følgere betyder meget, men ikke alt, når det kommer til kommunal- og regionrådsvalgets spidskandidaters evne til at få opmærksomhed på Facebook, viser en ny undersøgelse, der også har undersøgt forholdet mellem annoncering og engagement på platformen.

Godt tre ud af fire danskere har en Facebook-profil, og den sociale platform er blevet en væsentlig del af den politiske slagmark op til dagens valg til landets kommuner og regioner på linje med papplakater og valgflæsk.

Allerede abonnent?Log ind her

Læs hele artiklen

Få adgang i 14 dage for 0 kr. Det kræver intet kreditkort, og du vil ikke overgå til et betalt abonnement efterfølgende.

Med din prøveperiode får du:

  • Adgang til alle låste artikler
  • Modtag vores daglige nyhedsbreve
  • Fuld adgang til vores app
  • Skal indeholde mindst 8 tegn samt tre af disse: Store bogstaver, små bogstaver, tal, symboler
    Skal indeholde mindst 2 tegn
    Skal indeholde mindst 2 tegn

    Få fuld adgang til dig og dine kollegaer

    Start et gratis virksomhedsprøveabonnement

    Del artikel

    Tilmeld dig vores nyhedsbrev

    Vær på forkant med udviklingen. Få den nyeste viden fra branchen med vores nyhedsbrev.

    Nyhedsbrevsvilkår

    Forsiden lige nu

    Læs også