MediaWatch

Lokalaviser: Print har hovedrollen i KV 21-annoncering

Kandidater til kommende kommunalvalg annoncerer især på print i ugeaviser og lokale dagblade, lyder meldingen fra tre af landets største regionale mediehuse. Det digitale er dog også i vækst.

Flere ugers redaktionelle forberedelser kulminerer tirsdag, når kommunal- og regionsrådsvalget løber af stablen og skal dækkes.

Valget til de lokale byråd og regioner er både en tryktest af den redaktionelle maskine i avishusene, men også af den kommercielle gennemslagskraft i annoncespalterne, hvor lokalpolitikerne - i modsætning til på flow-tv - har mulighed for at sende deres budskaber afsted.

Læs hele artiklen

Få 14 dages fri adgang.
Det kræver intet kreditkort.

  • Adgang til alle låste artikler
  • Modtag vores daglige nyhedsbreve
  • Fuld adgang til vores app
Der skete en fejl. Prøv venligst igen senere

Få fuld adgang til dig og dine kollegaer.

Start et gratis virksomhedsprøveabonnement

Mere fra MediaWatch

Læs også

Relaterede

Seneste nyt

Se flere jobs