Lokalaviser: Print har hovedrollen i KV 21-annoncering

Kandidater til kommende kommunalvalg annoncerer især på print i ugeaviser og lokale dagblade, lyder meldingen fra tre af landets største regionale mediehuse. Det digitale er dog også i vækst.
AF STEN LØCK, FREELANCEJOURNALIST

Flere ugers redaktionelle forberedelser kulminerer tirsdag, når kommunal- og regionsrådsvalget løber af stablen og skal dækkes.

Allerede abonnent?Log ind her

Læs hele artiklen

Få adgang i 14 dage for 0 kr. Det kræver intet kreditkort, og du vil ikke overgå til et betalt abonnement efterfølgende.

Med din prøveperiode får du:

  • Adgang til alle låste artikler
  • Modtag vores daglige nyhedsbreve
  • Fuld adgang til vores app
  • Skal indeholde mindst 8 tegn samt tre af disse: Store bogstaver, små bogstaver, tal, symboler
    Skal indeholde mindst 2 tegn
    Skal indeholde mindst 2 tegn

    Få fuld adgang til dig og dine kollegaer

    Start et gratis virksomhedsprøveabonnement

    Del artikel

    Tilmeld dig vores nyhedsbrev

    Vær på forkant med udviklingen. Få den nyeste viden fra branchen med vores nyhedsbrev.

    Nyhedsbrevsvilkår

    Forsiden lige nu

    Læs også