MediaWatch

Danske Medier kvitterer for varsling af mindre indhold på Dr.dk

Der skal være mindre indhold på Dr.dk, som skal have en skarpere profil, lyder det fra DR på dagen, hvor stor digital plan for fremtiden er præsenteret. Det falder i god jord hos Danske Medier.

Mads Brandstrup, adm. direktør, Danske Medier. | Foto: pressefoto Danske Medier

Det er vand på de private mediers mølle, at DR lægger op til, at der skal være mindre indhold på Dr.dk. Det siger Danske Mediers adm. direktør, Mads Brandstrup, til Finans.

"Vi er glade for, at der lægges op til et smallere dr.dk. Danmark er jo beriget med et stort udvalg af kvalitetsjournalistik på tekst fra private medier, så det har været et diskussionspunkt i lang tid, hvor meget DR skal fylde," siger han til erhvervsmediet.

Allerede abonnent? Log ind.

Læs hele artiklen

Få adgang i 14 dage for 0 kr.
Det kræver intet kreditkort, og du vil ikke overgå til et betalt abonnement efterfølgende.

  • Adgang til alle låste artikler
  • Modtag vores daglige nyhedsbreve
  • Fuld adgang til vores app
Der skete en fejl. Prøv venligst igen senere

Få fuld adgang til dig og dine kollegaer.

Start et gratis virksomhedsprøveabonnement

Mere fra MediaWatch

Læs også

Relaterede

Seneste nyt

MediaWatch job

Se flere jobs

Se flere jobs

Watch job

Se flere jobs

Se flere jobs