Danske Medier kvitterer for varsling af mindre indhold på Dr.dk

Der skal være mindre indhold på Dr.dk, som skal have en skarpere profil, lyder det fra DR på dagen, hvor stor digital plan for fremtiden er præsenteret. Det falder i god jord hos Danske Medier.
Mads Brandstrup, adm. direktør, Danske Medier. | Foto: pressefoto Danske Medier
Mads Brandstrup, adm. direktør, Danske Medier. | Foto: pressefoto Danske Medier

Det er vand på de private mediers mølle, at DR lægger op til, at der skal være mindre indhold på Dr.dk. Det siger Danske Mediers adm. direktør, Mads Brandstrup, til Finans.

Allerede abonnent?Log ind her

Læs hele artiklen

Få adgang i 14 dage for 0 kr. Det kræver intet kreditkort, og du vil ikke overgå til et betalt abonnement efterfølgende.

Med din prøveperiode får du:

  • Adgang til alle låste artikler
  • Modtag vores daglige nyhedsbreve
  • Fuld adgang til vores app
  • Skal indeholde mindst 8 tegn samt tre af disse: Store bogstaver, små bogstaver, tal, symboler
    Skal indeholde mindst 2 tegn
    Skal indeholde mindst 2 tegn

    Få fuld adgang til dig og dine kollegaer

    Start et gratis virksomhedsprøveabonnement

    Del artikel

    Tilmeld dig vores nyhedsbrev

    Vær på forkant med udviklingen. Få den nyeste viden fra branchen med vores nyhedsbrev.

    Nyhedsbrevsvilkår

    Forsiden lige nu

    Læs også