MediaWatch

Fodboldmedie fik nyt tab i andet år - øjner breakeven

Det engelsksprogede digitale fodboldmedie Off The Pitch fik nyt millionunderskud i 2020, men vækst i abonnenterne giver håb om snarligt overskud, siger direktør og medstifter.

Foto: Shaun Botterill/Reuters/Ritzau Scanpix

Regnskabsår nummer to blev - ligesom åbningsåret - en rød affære for det digitale og Aarhus-baserede fodboldmedie Off The Pitch, stiftet af de to tidligere Børsen-redaktører Mads Meisner Christensen og Kasper Kronenberg.

Omsætningen fremgår ikke af 2020-rapporten, men resultatet før skat blev et minus på på 3,0 mio. kr. mod et tab på knap 3,9 mio. kr. i det 14 måneder lange debutregnskab for 2018-19.

Læs hele artiklen

Få 14 dages fri adgang.
Det kræver intet kreditkort.

  • Adgang til alle låste artikler
  • Modtag vores daglige nyhedsbreve
  • Fuld adgang til vores app
Der skete en fejl. Prøv venligst igen senere

Få fuld adgang til dig og dine kollegaer.

Start et gratis virksomhedsprøveabonnement

Mere fra MediaWatch

Top 20: Sæsonfinaler trak færre live-seere

Efterårets største danske underholdningsformater rundede sæsonen af i sidste uge, men i modsætning til sidste år nåede finaleprogrammerne med en enkelt undtagelse ikke over en mio. live-seere.

Læs også

Relaterede

Seneste nyt

Se flere jobs