Ungt podcastbureau vil udbygge programmatisk spor: "Vi skal lære bureauerne op i digital lyd"

Podcastbureauet Podads sælger kommercielle partnerskaber for ca. 30 uafhængige podcasts og satser i stigende grad på programmatisk salg af reklamespots. Det siger adm. direktør Anne-Kathrine Pommergaard, som har øje på spirende konkurrence i det danske marked.
Ann-Kathrine Pommergaard tiltrådte i december som adm. direktør for podcastbureauet Podads. | Foto: Morten Wøldike
Ann-Kathrine Pommergaard tiltrådte i december som adm. direktør for podcastbureauet Podads. | Foto: Morten Wøldike

Med inspiration fra udlandet - bl.a. USA, Storbritannien og Sverige - hvor annoncering i podcast har været i kraftig vækst, gik det danske podcastbureau Podads sidste efterår i gang med at opdyrke de kommercielle muligheder i det voksende podcastmarked på dansk grund.

Allerede abonnent?Log ind her

Læs hele artiklen

Få adgang i 14 dage for 0 kr. Det kræver intet kreditkort, og du vil ikke overgå til et betalt abonnement efterfølgende.

Med din prøveperiode får du:

  • Adgang til alle låste artikler
  • Modtag vores daglige nyhedsbreve
  • Fuld adgang til vores app
  • Skal indeholde mindst 8 tegn samt tre af disse: Store bogstaver, små bogstaver, tal, symboler
    Skal indeholde mindst 2 tegn
    Skal indeholde mindst 2 tegn

    Få fuld adgang til dig og dine kollegaer

    Start et gratis virksomhedsprøveabonnement

    Del artikel

    Tilmeld dig vores nyhedsbrev

    Vær på forkant med udviklingen. Få den nyeste viden fra branchen med vores nyhedsbrev.

    Nyhedsbrevsvilkår

    Forsiden lige nu

    Læs også