OMD forbedrede bundlinjen trods dalende omsætning i 2020

Lavere medarbejderomkostninger var med til at udløse et resultatløft sidste år for medie- og rådgivningsbureauet OMD i Danmark.
Peter Gottfredsen er nordisk chef i Omnicom Media Group og for OMDi Danmark. | Foto: PR/Omnicom Media Group
Peter Gottfredsen er nordisk chef i Omnicom Media Group og for OMDi Danmark. | Foto: PR/Omnicom Media Group

Mindre forretning fra eksisterende kunder trykkede toplinjen en anelse i corona-året 2020 hos bureauet OMD, der er en del af Omnicom Media Group. Det viser selskabets årsregnskab.

Allerede abonnent?Log ind her

Læs hele artiklen

Få adgang i 14 dage for 0 kr. Det kræver intet kreditkort, og du vil ikke overgå til et betalt abonnement efterfølgende.

Med din prøveperiode får du:

  • Adgang til alle låste artikler
  • Modtag vores daglige nyhedsbreve
  • Fuld adgang til vores app
  • Skal indeholde mindst 8 tegn samt tre af disse: Store bogstaver, små bogstaver, tal, symboler
    Skal indeholde mindst 2 tegn
    Skal indeholde mindst 2 tegn

    Få fuld adgang til dig og dine kollegaer

    Start et gratis virksomhedsprøveabonnement

    Del artikel

    Tilmeld dig vores nyhedsbrev

    Vær på forkant med udviklingen. Få den nyeste viden fra branchen med vores nyhedsbrev.

    Nyhedsbrevsvilkår

    Forsiden lige nu

    Læs også