MediaWatch

OMD forbedrede bundlinjen trods dalende omsætning i 2020

Lavere medarbejderomkostninger var med til at udløse et resultatløft sidste år for medie- og rådgivningsbureauet OMD i Danmark.

Peter Gottfredsen er nordisk chef i Omnicom Media Group og for OMDi Danmark. | Foto: PR/Omnicom Media Group

Mindre forretning fra eksisterende kunder trykkede toplinjen en anelse i corona-året 2020 hos bureauet OMD, der er en del af Omnicom Media Group. Det viser selskabets årsregnskab.

Mens omsætningen faldt knap 2,5 mio. kr. fra 83,6 mio. kr. til 81,2 mio. kr. sidste år, blev driftsresultatet en succeshistorie med et løft på 4 mio. kr. til 10, 8 mio. kr.

Allerede abonnent? Log ind.

Læs hele artiklen

Få adgang i 14 dage for 0 kr.
Det kræver intet kreditkort, og du vil ikke overgå til et betalt abonnement efterfølgende.

  • Adgang til alle låste artikler
  • Modtag vores daglige nyhedsbreve
  • Fuld adgang til vores app
Der skete en fejl. Prøv venligst igen senere

Få fuld adgang til dig og dine kollegaer.

Start et gratis virksomhedsprøveabonnement

Mere fra MediaWatch

Læs også

Relaterede

Seneste nyt

MediaWatch job

Se flere jobs

Se flere jobs

Watch job

Se flere jobs

Se flere jobs