Egmont-chef: Voksende abonnementsbase opvejer næsten fald i løssalg

Story House Egmont har justeret sin tilgang til abonnementssalget i Danmark, og det har betalt sig, lyder det fra divisionens topchef. En presset forretning i 2020 ser ud til at være back on track i år, mens resterne af kuldsejlet bureauforretning er lagt ind et nyt inhouse bureau i Egmont.
Foto: PR / Egmont Publishig
Foto: PR / Egmont Publishig

Meget er sket gennem det seneste år i Story House Egmont i Danmark - blandt andet navneskiftet fra det, der tidligere hed Egmont Publishing.

Allerede abonnent?Log ind her

Læs hele artiklen

Få adgang i 14 dage for 0 kr. Det kræver intet kreditkort, og du vil ikke overgå til et betalt abonnement efterfølgende.

Med din prøveperiode får du:

  • Adgang til alle låste artikler
  • Modtag vores daglige nyhedsbreve
  • Fuld adgang til vores app
  • Skal indeholde mindst 8 tegn samt tre af disse: Store bogstaver, små bogstaver, tal, symboler
    Skal indeholde mindst 2 tegn
    Skal indeholde mindst 2 tegn

    Få fuld adgang til dig og dine kollegaer

    Start et gratis virksomhedsprøveabonnement

    Del artikel

    Tilmeld dig vores nyhedsbrev

    Vær på forkant med udviklingen. Få den nyeste viden fra branchen med vores nyhedsbrev.

    Nyhedsbrevsvilkår

    Forsiden lige nu

    Læs også