MediaWatch

Egmont-chef: Voksende abonnementsbase opvejer næsten fald i løssalg

Story House Egmont har justeret sin tilgang til abonnementssalget i Danmark, og det har betalt sig, lyder det fra divisionens topchef. En presset forretning i 2020 ser ud til at være back on track i år, mens resterne af kuldsejlet bureauforretning er lagt ind et nyt inhouse bureau i Egmont.

Foto: PR / Egmont Publishig

Meget er sket gennem det seneste år i Story House Egmont i Danmark - blandt andet navneskiftet fra det, der tidligere hed Egmont Publishing.

En coronakrise sendte annoncesalget i kulkælderen og udløste en sparerunde sidste forår og sommer, mens Klaus Høeg-Hagensens fratrædelse som topchef for den danske magasinforretning udløste en organisationsændring. Stillingen som landedirektør blev sløjfet og ledelsen af den danske forretning centraliseret under svenske Per Kjellander, der nu står som øverste chef for Story House Egmont i Sverige, Storbritannien, Polen samt Central- og Østeuropa. Og altså Danmark.

Læs hele artiklen

Få 14 dages fri adgang.
Det kræver intet kreditkort.

Der skete en fejl. Prøv venligst igen senere

Få fuld adgang til dig og dine kollegaer.

Start et gratis virksomhedsprøveabonnement

Mere fra MediaWatch

TV 2-ansatte bruger efteruddannelsesdage på kulturforbedring

TV 2 Nyhedernes ansatte bliver trukket to uddannelsesdage på kurser, der skal forbedre arbejdsmiljøet efter sidste års fokus på kulturproblemer og en hård tone i afdelingen. Det sker efter aftale med tillidsfolk og er en fælles investering i arbejdet, siger hovedtillidsrepræsentant.

Læs også

Relaterede

Trial banner

Seneste nyt

Se flere jobs