MediaWatch

Jysk Fynske Medier: "Vi vil gerne give en fuld brugeroplevelse i mailboksen"

Flere digitale abonnementer hos Jysk Fynske Medier får nyhedsbrevet som omdrejningspunkt, fordi data har vist, at platformen har en positiv effekt hos brugerne, hvilket måske skyldes, at nyhedsbrevet minder lidt om printprodukter i udgivelsesform, mener digital chefredaktør.

Jørn Broch er digital chefredaktør på Jysk Fynske Medier. | Foto: Chresten Bergh

Inden længe lancerer Jysk Fynske Medier en række nye hyperlokale nyheds- og erhvervsmedier, som skal udbygge den publicistiske forretning og lokaljournalistikken og være med til at bekæmpe de såkaldte nyhedsørkener.

De nye medier skal udkomme som nyhedsbreve. Nyhedsbrevet bliver med andre ord lig med produktet, som man skal købe abonnement til. Det er resultatet af en udvikling, Jyske Fynske Medier har oplevet i de seneste år, fortæller digital chefredaktør Jørn Broch.

Læs hele artiklen

Få 14 dages fri adgang.
Det kræver intet kreditkort.

Der skete en fejl. Prøv venligst igen senere

Få fuld adgang til dig og dine kollegaer.

Start et gratis virksomhedsprøveabonnement

Mere fra MediaWatch

TV 2 fortsætter reklamevækst - millionforlig kapper af overskud

Ny tocifret vækst i reklamesalget er med til at sende TV 2's omsætning over 2,5 mia. kr. efter tredje kvartal. Øgede omkostninger og trecifret millionerstatning til Discovery sænker bundlinjen. "Det går godt for TV 2, men udfordringsbilledet er det samme," siger finansdirektør.

Læs også

Relaterede

Trial banner

Seneste nyt

Se flere jobs