MediaWatch

Jysk Fynske Medier: "Vi vil gerne give en fuld brugeroplevelse i mailboksen"

Flere digitale abonnementer hos Jysk Fynske Medier får nyhedsbrevet som omdrejningspunkt, fordi data har vist, at platformen har en positiv effekt hos brugerne, hvilket måske skyldes, at nyhedsbrevet minder lidt om printprodukter i udgivelsesform, mener digital chefredaktør.

Jørn Broch er digital chefredaktør på Jysk Fynske Medier. | Foto: Chresten Bergh

Inden længe lancerer Jysk Fynske Medier en række nye hyperlokale nyheds- og erhvervsmedier, som skal udbygge den publicistiske forretning og lokaljournalistikken og være med til at bekæmpe de såkaldte nyhedsørkener.

De nye medier skal udkomme som nyhedsbreve. Nyhedsbrevet bliver med andre ord lig med produktet, som man skal købe abonnement til. Det er resultatet af en udvikling, Jyske Fynske Medier har oplevet i de seneste år, fortæller digital chefredaktør Jørn Broch.

Allerede abonnent? Log ind.

Læs hele artiklen

Få adgang i 14 dage for 0 kr.
Det kræver intet kreditkort, og du vil ikke overgå til et betalt abonnement efterfølgende.

  • Adgang til alle låste artikler
  • Modtag vores daglige nyhedsbreve
  • Fuld adgang til vores app
Der skete en fejl. Prøv venligst igen senere

Få fuld adgang til dig og dine kollegaer.

Start et gratis virksomhedsprøveabonnement

Mere fra MediaWatch

Læs også

Relaterede

Seneste nyt

MediaWatch job

Se flere jobs

Se flere jobs

Watch job

Se flere jobs

Se flere jobs