Jysk Fynske Medier: "Vi vil gerne give en fuld brugeroplevelse i mailboksen"

Flere digitale abonnementer hos Jysk Fynske Medier får nyhedsbrevet som omdrejningspunkt, fordi data har vist, at platformen har en positiv effekt hos brugerne, hvilket måske skyldes, at nyhedsbrevet minder lidt om printprodukter i udgivelsesform, mener digital chefredaktør.
Jørn Broch er digital chefredaktør på Jysk Fynske Medier. | Foto: Chresten Bergh
Jørn Broch er digital chefredaktør på Jysk Fynske Medier. | Foto: Chresten Bergh

Inden længe lancerer Jysk Fynske Medier en række nye hyperlokale nyheds- og erhvervsmedier, som skal udbygge den publicistiske forretning og lokaljournalistikken og være med til at bekæmpe de såkaldte nyhedsørkener.

Allerede abonnent?Log ind her

Læs hele artiklen

Få adgang i 14 dage for 0 kr. Det kræver intet kreditkort, og du vil ikke overgå til et betalt abonnement efterfølgende.

Med din prøveperiode får du:

  • Adgang til alle låste artikler
  • Modtag vores daglige nyhedsbreve
  • Fuld adgang til vores app
  • Skal indeholde mindst 8 tegn samt tre af disse: Store bogstaver, små bogstaver, tal, symboler
    Skal indeholde mindst 2 tegn
    Skal indeholde mindst 2 tegn

    Få fuld adgang til dig og dine kollegaer

    Start et gratis virksomhedsprøveabonnement

    Del artikel

    Tilmeld dig vores nyhedsbrev

    Vær på forkant med udviklingen. Få den nyeste viden fra branchen med vores nyhedsbrev.

    Nyhedsbrevsvilkår

    Forsiden lige nu

    Læs også