MediaWatch

"Vi tror, samfundet er mere klar til at betale for nyheder"

Investeringen i nye digitale, abonnementsbaserede lokalmedier øger konkurrencen om læserne i bl.a. det østjyske område, men adm. direktør Jesper Rosener afviser, at Jysk Fynske Mediers udrulning af en stribe nichemedier er starten på en ny kamp om læsere.

Jysk Fynske Medier vil lancere nye, digitale nichemedier med både lokalnyheder og erhvervsstof i centrum i år | Foto: Joachim Ladefoged/Ritzau Scanpix

Læs artiklen gratis

Registrer med din E-mail.
Det kræver intet kreditkort.

Få fuld adgang til dig og dine kollegaer.

Start et gratis virksomhedsprøveabonnement

Mere fra MediaWatch

Corydon: Vi har givet advokaterne frie hænder

Børsen igangsætter advokatundersøgelse efter mistanke om mulig snyd med statens corona-hjælpepakke. Ifølge topchef Bjarne Corydon kan det mulige urene trav have været tungen på vægtskålen, som afgjorde, at Børsen fik en større andel af tabet kompenseret.

Læs også

Relaterede

Seneste nyt

Se flere jobs