MediaWatch

Jysk Fynske vil investere 30 millioner i nye digitale lokalmedier

I en stor ny satsning afsætter Jysk Fynske Medier et tocifret millionbeløb til at etablere en række nye digitale, abonnementsbaserede lokalmedier i bl.a. Østjylland. Det skal bekæmpe nyhedsørkener og udvide abonnementsforretningen, siger direktør.

Foto: Joachim Ladefoged/ERH

Jysk Fynske Medier går om bord i markedet for digitale, abonnementsbaserede nichemedier med en tocifret millioninvestering i nye lokalmedier over de kommende 2,5-3 år.

Det nye digitale forretningsben skal både udbygge den publicistiske forretning og lokaljournalistikken, som er under pres, siger adm. direktør Jesper Rosener.

Læs hele artiklen

Få 14 dages fri adgang.
Det kræver intet kreditkort.

Få fuld adgang til dig og dine kollegaer.

Start et gratis virksomhedsprøveabonnement

Mere fra MediaWatch

Briefing: Ugen i mediebranchen

Jysk Fynske dataværktøjer, coronaens ekko i regnskaber og et sommerbarometer, der fortsat svinger os igennem de lyse nætter. Kom med på en rundtur i ugens mediebegivenheder.

Læs også

Relaterede

Trial banner

Seneste nyt

Se flere jobs