Jysk Fynske vil investere 30 millioner i nye digitale lokalmedier

I en stor ny satsning afsætter Jysk Fynske Medier et tocifret millionbeløb til at etablere en række nye digitale, abonnementsbaserede lokalmedier i bl.a. Østjylland. Det skal bekæmpe nyhedsørkener og udvide abonnementsforretningen, siger direktør.
Foto: Joachim Ladefoged/ERH
Foto: Joachim Ladefoged/ERH

Jysk Fynske Medier går om bord i markedet for digitale, abonnementsbaserede nichemedier med en tocifret millioninvestering i nye lokalmedier over de kommende 2,5-3 år.

Allerede abonnent?Log ind her

Læs hele artiklen

Få adgang i 14 dage for 0 kr. Det kræver intet kreditkort, og du vil ikke overgå til et betalt abonnement efterfølgende.

Med din prøveperiode får du:

  • Adgang til alle låste artikler
  • Modtag vores daglige nyhedsbreve
  • Fuld adgang til vores app
  • Skal indeholde mindst 8 tegn samt tre af disse: Store bogstaver, små bogstaver, tal, symboler
    Skal indeholde mindst 2 tegn
    Skal indeholde mindst 2 tegn

    Få fuld adgang til dig og dine kollegaer

    Start et gratis virksomhedsprøveabonnement

    Del artikel

    Tilmeld dig vores nyhedsbrev

    Vær på forkant med udviklingen. Få den nyeste viden fra branchen med vores nyhedsbrev.

    Nyhedsbrevsvilkår

    Forsiden lige nu

    Læs også