MediaWatch

Briefing: Ugen i mediebranchen

Jysk Fynske Medier investerer i lokaljournalistiske satsninger, kulturminister opfordrer til at slå koldt vand i blodet, når det gælder udsigten til forhandlinger om et nyt medieforlig, og regnskabstal var der fra bl.a. JP/Politikens Hus, Zetland og A4 Medier. Kom med på rundtur i ugen i mediebranchen.

Jysk Fynske Medier med adm. direktør Jesper Rosener i spidsen præsenterede i ugens løb en plan om at investere 30 mio. kr. i nye lokaljournalistiske tiltag. | Foto: Joachim Ladefoged/ERH

Læs artiklen gratis

Registrer med din E-mail.
Det kræver intet kreditkort.

Få fuld adgang til dig og dine kollegaer.

Start et gratis virksomhedsprøveabonnement

Mere fra MediaWatch

Storaktionær retter kritik mod Gyldendal

Under forlagshusets generalforsamling tirsdag brugte Akademikerpension lejligheden til at kritisere Gyldendal for manglende transparens omkring forretningsstrategien.

Læs også

Relaterede

Seneste nyt

Se flere jobs