Briefing: Ugen i mediebranchen

Jysk Fynske Medier investerer i lokaljournalistiske satsninger, kulturminister opfordrer til at slå koldt vand i blodet, når det gælder udsigten til forhandlinger om et nyt medieforlig, og regnskabstal var der fra bl.a. JP/Politikens Hus, Zetland og A4 Medier. Kom med på rundtur i ugen i mediebranchen.
Jysk Fynske Medier med adm. direktør Jesper Rosener i spidsen præsenterede i ugens løb en plan om at investere 30 mio. kr. i nye lokaljournalistiske tiltag. | Foto: Joachim Ladefoged/ERH
Jysk Fynske Medier med adm. direktør Jesper Rosener i spidsen præsenterede i ugens løb en plan om at investere 30 mio. kr. i nye lokaljournalistiske tiltag. | Foto: Joachim Ladefoged/ERH

Endnu en uge er gået i den danske mediebranche og omegn, og det er minsandten - i kalendermæssig forstand - blevet forår. Hvad der har rørt sig i den første forårsuge, kan du blive klogere på lige hér.

Allerede abonnent?Log ind her

Læs hele artiklen

Få adgang i 14 dage for 0 kr. Det kræver intet kreditkort, og du vil ikke overgå til et betalt abonnement efterfølgende.

Med din prøveperiode får du:

  • Adgang til alle låste artikler
  • Modtag vores daglige nyhedsbreve
  • Fuld adgang til vores app
  • Skal indeholde mindst 8 tegn samt tre af disse: Store bogstaver, små bogstaver, tal, symboler
    Skal indeholde mindst 2 tegn
    Skal indeholde mindst 2 tegn

    Få fuld adgang til dig og dine kollegaer

    Start et gratis virksomhedsprøveabonnement

    Del artikel

    Tilmeld dig vores nyhedsbrev

    Vær på forkant med udviklingen. Få den nyeste viden fra branchen med vores nyhedsbrev.

    Nyhedsbrevsvilkår

    Forsiden lige nu

    Læs også