MediaWatch

Google åbner for testkørsel af nyt værktøj til målretning af reklamer til sommer

Godt et år efter techgiganten meddelte, at tredjepartscookies vil møde sit endeligt i den populære Chrome-browser i 2022, offentliggør selskabet nu et foreløbigt resultat af et alternativ til, hvordan annoncer i fremtiden kan målrettes på nettet.

Foto: Kenzo Tribouillard/AFP / AFP

Læs artiklen gratis

Registrer med din E-mail.
Det kræver intet kreditkort.

Få fuld adgang til dig og dine kollegaer.

Start et gratis virksomhedsprøveabonnement

Mere fra MediaWatch

Joy Mogensen: Vi vil gå et skridt længere end EU kræver

Kulturminister Joy Mogensen (S) fortæller, hun vil give danske medier mulighed for kollektive forhandlinger med techkoncerner om betaling for indhold i podcasten Indslag, hvor hun også forklarer "misforståelse" om brug af hyperlink.

Nye Medier: Vi bliver overset i debatten om tech-betaling

For en række nye digitale medier er Google og Facebook en hjælp til at blive hørt og set, lyder det fra foreningen Nye Medier, der frygter, at et krav om betaling fra techplatforme til medierne, som de store mediehuse presser på for, kan ramme dem.

Læs også

Relaterede

Seneste nyt

Se flere jobs