Google åbner for testkørsel af nyt værktøj til målretning af reklamer til sommer

Godt et år efter techgiganten meddelte, at tredjepartscookies vil møde sit endeligt i den populære Chrome-browser i 2022, offentliggør selskabet nu et foreløbigt resultat af et alternativ til, hvordan annoncer i fremtiden kan målrettes på nettet.
Foto: Kenzo Tribouillard/AFP / AFP
Foto: Kenzo Tribouillard/AFP / AFP

Næsten præcist et år efter, Google trak overskrifter i både medie- og annoncørkredse ved at varsle sit dødsstød til de såkaldte tredjepartscookies, offentliggør internettets kæmpe nu nogle foreløbige resultater for et af de alternativer, der i fremtiden skal give mulighed for fortsat at målrette annoncering online.

Allerede abonnent?Log ind her

Læs hele artiklen

Få adgang i 14 dage for 0 kr. Det kræver intet kreditkort, og du vil ikke overgå til et betalt abonnement efterfølgende.

Med din prøveperiode får du:

  • Adgang til alle låste artikler
  • Modtag vores daglige nyhedsbreve
  • Fuld adgang til vores app
  • Skal indeholde mindst 8 tegn samt tre af disse: Store bogstaver, små bogstaver, tal, symboler
    Skal indeholde mindst 2 tegn
    Skal indeholde mindst 2 tegn

    Få fuld adgang til dig og dine kollegaer

    Start et gratis virksomhedsprøveabonnement

    Del artikel

    Tilmeld dig vores nyhedsbrev

    Vær på forkant med udviklingen. Få den nyeste viden fra branchen med vores nyhedsbrev.

    Nyhedsbrevsvilkår

    Forsiden lige nu

    Læs også