MediaWatch

"2021 kan blive det helt store år for automatisering i den danske mediebranche"

Tendenser 2021: Det nye år kommer bl.a. til at byde på øget automatisering flere steder i mediebranchen – og så kommer brugernes ønsker og behov i centrum, mener digital medierådgiver Jan Birkemose.

Personalisering og automatisering bliver to temaer i mediebranchen i det nye år, forudser Jan Birkemose, tidl. chefredaktør for Ugebrevet A4 og Fellow ved Center for Journalistik på SDU | Foto: Anna Prætorius Nyrup Clausen

”2021 kan blive det helt store år for automatisering i den danske mediebranche. Vi vil både opleve en stigende bevidsthed om mulighederne og se en lang række konkrete værktøjer blive hverdag.”

Allerede abonnent? Log ind.

Læs hele artiklen

Få adgang i 14 dage for 0 kr.
Det kræver intet kreditkort, og du vil ikke overgå til et betalt abonnement efterfølgende.

  • Adgang til alle låste artikler
  • Modtag vores daglige nyhedsbreve
  • Fuld adgang til vores app
Der skete en fejl. Prøv venligst igen senere

Få fuld adgang til dig og dine kollegaer.

Start et gratis virksomhedsprøveabonnement

Mere fra MediaWatch

Læs også

Relaterede

Seneste nyt

MediaWatch job

Se flere jobs

Se flere jobs

Watch job

Se flere jobs

Se flere jobs