MediaWatch

"2021 kan blive det helt store år for automatisering i den danske mediebranche"

Tendenser 2021: Det nye år kommer bl.a. til at byde på øget automatisering flere steder i mediebranchen – og så kommer brugernes ønsker og behov i centrum, mener digital medierådgiver Jan Birkemose.

Personalisering og automatisering bliver to temaer i mediebranchen i det nye år, forudser Jan Birkemose, tidl. chefredaktør for Ugebrevet A4 og Fellow ved Center for Journalistik på SDU | Foto: Anna Prætorius Nyrup Clausen

Læs artiklen gratis

Registrer med din E-mail.
Det kræver intet kreditkort.

Få fuld adgang til dig og dine kollegaer.

Start et gratis virksomhedsprøveabonnement

Mere fra MediaWatch

Briefing: Ugen i mediebranchen

Børsen undersøger mulig coronasnyd i egne rækker, lovforslag om ændring i ophavsretten debatteres og der er landet et væld af rapporter om mediers vilkår. Få overblik over ugens vigtigste begivenheder i Mediedanmark her.

Læs også

Relaterede

Seneste nyt

Se flere jobs