Influencerbureau: Nedlukning har sparket til markedsføring af webshops

Selvom coronakrisen har mærket salget hos landets største influencerbureau, er der også et lyspunkt fra nedlukningen af landet, som Bloggers Delight forventer vil skubbe til markedsføring og salg fremadrettet.
Foto: Thomas Borberg/Ritzau Scanpix
Foto: Thomas Borberg/Ritzau Scanpix

Nedlukningen af Danmark i marts fik de mange annoncører til at trække i nødbremsen og sætte kampagner på pause. Et træk, der har været en dyr omgang for de fleste medieplatforme, der sælger annonceplads - heriblandt influencerbureauet Bloggers Delight.

Allerede abonnent?Log ind her

Læs hele artiklen

Få adgang i 14 dage for 0 kr. Det kræver intet kreditkort, og du vil ikke overgå til et betalt abonnement efterfølgende.

Med din prøveperiode får du:

  • Adgang til alle låste artikler
  • Modtag vores daglige nyhedsbreve
  • Fuld adgang til vores app
  • Skal indeholde mindst 8 tegn samt tre af disse: Store bogstaver, små bogstaver, tal, symboler
    Skal indeholde mindst 2 tegn
    Skal indeholde mindst 2 tegn

    Få fuld adgang til dig og dine kollegaer

    Start et gratis virksomhedsprøveabonnement

    Del artikel

    Tilmeld dig vores nyhedsbrev

    Vær på forkant med udviklingen. Få den nyeste viden fra branchen med vores nyhedsbrev.

    Nyhedsbrevsvilkår

    Forsiden lige nu

    Læs også