Bureauer afviser afmatning på influencer-marked - men konkurrencebilledet er ændret

Hverken Bloggers Delight eller Hjaltelin Stahl kan genkende billedet af, at influencermarkedets vækst skulle have ramt et mætningspunkt, som en ny analyse indikerer. Det handler i stedet om, at konkurrencen fra etablerede reklamebureauer er blevet større, vurderer fagfolk.
Foto: Philippe Lopez/AFP/Ritzau Scanpix
Foto: Philippe Lopez/AFP/Ritzau Scanpix

Konkurrencen fra etablerede reklamebureauer, der også vil have en bid af markedet for markedsføring via influencers, er blevet skærpet gennem de seneste par år. Det forklarer, hvorfor væksten inden for det snævre felt af bureauer, der udelukkende arbejder med influencers, er løjet mærkbart af ifølge en ny opgørelse fra Slots- og Kulturstyrelsen.

Allerede abonnent?Log ind her

Læs hele artiklen

Få adgang i 14 dage for 0 kr. Det kræver intet kreditkort, og du vil ikke overgå til et betalt abonnement efterfølgende.

Med din prøveperiode får du:

  • Adgang til alle låste artikler
  • Modtag vores daglige nyhedsbreve
  • Fuld adgang til vores app
  • Skal indeholde mindst 8 tegn samt tre af disse: Store bogstaver, små bogstaver, tal, symboler
    Skal indeholde mindst 2 tegn
    Skal indeholde mindst 2 tegn

    Få fuld adgang til dig og dine kollegaer

    Start et gratis virksomhedsprøveabonnement

    Del artikel

    Tilmeld dig vores nyhedsbrev

    Vær på forkant med udviklingen. Få den nyeste viden fra branchen med vores nyhedsbrev.

    Nyhedsbrevsvilkår

    Forsiden lige nu

    Læs også