MediaWatch

Ny annoncørforening forbereder charmeoffensiv: Vil flerdoble medlemstal

En ny annoncørforening skal have op mod 250 medlemmer og ikke længere være en enmandshær, hvis det skal give mening, siger frontfigur, der har været på charmetur i landets marketingafdelinger op til stiftelsen af en ny forening torsdag.

Foto: PR/Dansk Annoncørforening

2020 bliver sidste leveår for Dansk Annoncørforening, som har eksisteret siden 1947, men når vi runder nytår, opstår en ny sammenslutning af asken af den gamle – formentlig. Det kræver nemlig, at alt går godt, når der torsdag er stiftende generalforsamling for den nye forening, som kommer til at høre hjemme hos Dansk Erhverv.

Holger Wilcks er direktør i den annoncørforening, der lever lidt endnu, og skal efter planen fortsætte i samme rolle i den nye. I de seneste måneder har han sammen med en arbejdsgruppe bestående af marketingchefer fra nogle af landets større virksomheder sonderet terrænet for nye medlemmer og arbejdet på at opstille rammerne for den nye forening.

Læs hele artiklen

Få 14 dages fri adgang.
Det kræver intet kreditkort.

Der skete en fejl. Prøv venligst igen senere

Få fuld adgang til dig og dine kollegaer.

Start et gratis virksomhedsprøveabonnement

Mere fra MediaWatch

Briefing: Ugen i mediebranchen

Ny Zetland-chefredaktør, redning af radiokanaler og Radio Loud 2.0 har været ingredienserne i denne uges mediegryderet. Få stillet sulten med vores sammenkog af de vigtigste historier i denne briefing.

Læs også

Relaterede

Trial banner

Seneste nyt

Se flere jobs