Ny annoncørforening forbereder charmeoffensiv: Vil flerdoble medlemstal

En ny annoncørforening skal have op mod 250 medlemmer og ikke længere være en enmandshær, hvis det skal give mening, siger frontfigur, der har været på charmetur i landets marketingafdelinger op til stiftelsen af en ny forening torsdag.
Foto: PR/Dansk Annoncørforening
Foto: PR/Dansk Annoncørforening

2020 bliver sidste leveår for Dansk Annoncørforening, som har eksisteret siden 1947, men når vi runder nytår, opstår en ny sammenslutning af asken af den gamle – formentlig. Det kræver nemlig, at alt går godt, når der torsdag er stiftende generalforsamling for den nye forening, som kommer til at høre hjemme hos Dansk Erhverv.

Allerede abonnent?Log ind her

Læs hele artiklen

Få adgang i 14 dage for 0 kr. Det kræver intet kreditkort, og du vil ikke overgå til et betalt abonnement efterfølgende.

Med din prøveperiode får du:

  • Adgang til alle låste artikler
  • Modtag vores daglige nyhedsbreve
  • Fuld adgang til vores app
  • Skal indeholde mindst 8 tegn samt tre af disse: Store bogstaver, små bogstaver, tal, symboler
    Skal indeholde mindst 2 tegn
    Skal indeholde mindst 2 tegn

    Få fuld adgang til dig og dine kollegaer

    Start et gratis virksomhedsprøveabonnement

    Del artikel

    Tilmeld dig vores nyhedsbrev

    Vær på forkant med udviklingen. Få den nyeste viden fra branchen med vores nyhedsbrev.

    Nyhedsbrevsvilkår

    Forsiden lige nu

    Læs også