MediaWatch

Ny annoncørforening ser nøgle til vækst i Dansk Erhvervs medlemsbase

En ny annoncørforening rejser sig af asken fra den nuværende ved årsskiftet. Manden, der forventer at fortsætte i direktørrollen, peger på potentiale for nye medlemmer, perspektivrige snitflader og besparelser på fællesfunktioner som fordele ved det nye ægteskab med Dansk Erhverv.

Holger Wilcks regner med at blive direktør i ny annoncørforening. | Foto: PR/Dansk Annoncørforening

Der var gode takter, inden coronakrisen dukkede op og knækkede nakken på forretningen i Dansk Annoncørforening, som ved årsskiftet forsvinder efter mere end 70 års levetid.

Allerede abonnent? Log ind.

Læs hele artiklen

Få adgang i 14 dage for 0 kr.
Det kræver intet kreditkort, og du vil ikke overgå til et betalt abonnement efterfølgende.

  • Adgang til alle låste artikler
  • Modtag vores daglige nyhedsbreve
  • Fuld adgang til vores app
Der skete en fejl. Prøv venligst igen senere

Få fuld adgang til dig og dine kollegaer.

Start et gratis virksomhedsprøveabonnement

Mere fra MediaWatch

Læs også

Relaterede

Seneste nyt

MediaWatch job

Se flere jobs

Se flere jobs

Watch job

Se flere jobs

Se flere jobs