MediaWatch

Ny annoncørforening ser nøgle til vækst i Dansk Erhvervs medlemsbase

En ny annoncørforening rejser sig af asken fra den nuværende ved årsskiftet. Manden, der forventer at fortsætte i direktørrollen, peger på potentiale for nye medlemmer, perspektivrige snitflader og besparelser på fællesfunktioner som fordele ved det nye ægteskab med Dansk Erhverv.

Holger Wilcks regner med at blive direktør i ny annoncørforening. Foto: PR/Dansk Annoncørforening

Der var gode takter, inden coronakrisen dukkede op og knækkede nakken på forretningen i Dansk Annoncørforening, som ved årsskiftet forsvinder efter mere end 70 års levetid.

Det er årsagen til, at en ny annoncørforening ser dagens lys 1. januar, hvis man spørger Holger Wilcks, direktør i Dansk Annoncørforening. Han regner med at fortsætte i samme rolle i den nye forening, som kommer under Dansk Erhvervs paraply.

Læs artiklen gratis

Registrer med din E-mail.
Det kræver intet kreditkort.

Få fuld adgang til dig og dine kollegaer.

Start et gratis virksomhedsprøveabonnement

Relaterede

mediawatch 14 day trial

Seneste nyt

Mediejob

Se flere

Se flere