Schibsted om dansk opkøb: "Da muligheden opstod var det virkelig vigtigt for os at gribe den"

Med opkøbet af Den Blå Avis og Bilbasen har Schibsted sikret sig en førerposition på det danske brugtmarked og et nordisk fodfæste, der skal bruges som afsæt for at rulle nye online tjenester ud i Norden, siger chef for Schibsteds Nordic Marketplaces.
Christian Printzell Halvorsen har siden efteråret 2019 stået i spidsen for Schibsteds Nordic Market Places | Foto: PR/Schibsted
Christian Printzell Halvorsen har siden efteråret 2019 stået i spidsen for Schibsteds Nordic Market Places | Foto: PR/Schibsted

Det norske selskab Adevinta har med opkøbet af Ebays internationale markedspladser udbygget sin globale position på online markedet.  Som en sidegevinst har handlen samtidig sikret den norske mediekoncern Schibsted, der også er medejer af Adevinta, fuld plade på det nordiske rubrikmarked.

Allerede abonnent?Log ind her

Læs hele artiklen

Få adgang i 14 dage for 0 kr. Det kræver intet kreditkort, og du vil ikke overgå til et betalt abonnement efterfølgende.

Med din prøveperiode får du:

  • Adgang til alle låste artikler
  • Modtag vores daglige nyhedsbreve
  • Fuld adgang til vores app
  • Skal indeholde mindst 8 tegn samt tre af disse: Store bogstaver, små bogstaver, tal, symboler
    Skal indeholde mindst 2 tegn
    Skal indeholde mindst 2 tegn

    Få fuld adgang til dig og dine kollegaer

    Start et gratis virksomhedsprøveabonnement

    Del artikel

    Tilmeld dig vores nyhedsbrev

    Vær på forkant med udviklingen. Få den nyeste viden fra branchen med vores nyhedsbrev.

    Nyhedsbrevsvilkår

    Forsiden lige nu

    Læs også