Tiktok går på annoncørjagt under boykot af Facebook

Mens annonceboykottet af Facebook ruller i denne måned, har det sociale medie Tiktok lanceret en ny annonceplatform. Målet er at blive større end Facebook, mener bureauer.
Foto: Lionel Bonaventure/AFP/Ritzau Scanpix
Foto: Lionel Bonaventure/AFP/Ritzau Scanpix

Det sociale medie Tiktok er i denne uge gået i offensiven i jagten på annoncører med en ny såkaldt self service-annonceplatform. Det sker samtidig med et stigende antal annoncørers boykot af Facebook i juli som del af kampagnen "Stop Hate for Profit", skriver Digiday.

Allerede abonnent?Log ind her

Læs hele artiklen

Få adgang i 14 dage for 0 kr. Det kræver intet kreditkort, og du vil ikke overgå til et betalt abonnement efterfølgende.

Med din prøveperiode får du:

  • Adgang til alle låste artikler
  • Modtag vores daglige nyhedsbreve
  • Fuld adgang til vores app
  • Skal indeholde mindst 8 tegn samt tre af disse: Store bogstaver, små bogstaver, tal, symboler
    Skal indeholde mindst 2 tegn
    Skal indeholde mindst 2 tegn

    Få fuld adgang til dig og dine kollegaer

    Start et gratis virksomhedsprøveabonnement

    Del artikel

    Tilmeld dig vores nyhedsbrev

    Vær på forkant med udviklingen. Få den nyeste viden fra branchen med vores nyhedsbrev.

    Nyhedsbrevsvilkår

    Forsiden lige nu

    Læs også