MediaWatch

"Både testen og gennemførslen var en katastrofe, så jeg måtte give kvajebajere til alle kollegaerne"

MediaWatchs Sommerbarometer: Lønnedgang for de ansatte, ny strategi for fremtiden og en glemt benzinpistol udgør nogle af første halvårs høj- og lavpunkter for Ulrik Petersen, adm. direktør for mediebureauet Dentsu Aegis' danske forretning.

Ulrik Petersen, adm. direktør for Dentsu Aegis i Danmark. | Foto: Dentsu Aegis Network

Hvilken arbejdsdag var den bedste i 1. halvår?

"26. og 27. februar, hvor vi holdt kickoff for alle kollegaerne i Dentsu. Her præsenterede vi den strategiske retning for vores virksomhed, og dagene var præget af masser af energi, passion og drive til at gøre en forskel – og gøre det sammen."

Læs hele artiklen

Få 14 dages fri adgang.

Det kræver intet kreditkort og du vil ikke overgå til et betalt abonnement efterfølgende.

  • Adgang til alle låste artikler
  • Modtag vores daglige nyhedsbreve
  • Fuld adgang til vores app
Der skete en fejl. Prøv venligst igen senere

Få fuld adgang til dig og dine kollegaer.

Start et gratis virksomhedsprøveabonnement

Mere fra MediaWatch

Briefing: Ugen i mediebranchen

Opskalering i Egmont, tv-tal fra året der gik og oprustning på cybersikkerhed har været med til at sætte farve på denne uge i den danske mediebranche. Få overblik over paletten med denne briefing.

Læs også

Relaterede

Seneste nyt

Se flere jobs