MediaWatch

"Både testen og gennemførslen var en katastrofe, så jeg måtte give kvajebajere til alle kollegaerne"

MediaWatchs Sommerbarometer: Lønnedgang for de ansatte, ny strategi for fremtiden og en glemt benzinpistol udgør nogle af første halvårs høj- og lavpunkter for Ulrik Petersen, adm. direktør for mediebureauet Dentsu Aegis' danske forretning.

Ulrik Petersen, adm. direktør for Dentsu Aegis i Danmark. Foto: Dentsu Aegis Network

Log ind for at læse artikler

Velkommen til MediaWatch. En del af vores indhold er eksklusivt og forbeholdt vores brugere.

Prøv MediaWatch i 14 dage.

Få et prøveabonnement her.

Ønsker du et prøveabonnement med flere adgange til dig og din arbejdsplads?

Læs mere om mulighederne og find kontaktoplysninger på vores salgsafdeling her.

Relaterede

mediawatch 14 day trial

Seneste nyt

Mediejob

Se flere

Se flere