"Både testen og gennemførslen var en katastrofe, så jeg måtte give kvajebajere til alle kollegaerne"
MediaWatchs Sommerbarometer: Lønnedgang for de ansatte, ny strategi for fremtiden og en glemt benzinpistol udgør nogle af første halvårs høj- og lavpunkter for Ulrik Petersen, adm. direktør for mediebureauet Dentsu Aegis' danske forretning.
![Ulrik Petersen, adm. direktør for Dentsu Aegis i Danmark. | Foto: Dentsu Aegis Network](https://photos.watchmedier.dk/watchmedier/resize:fill:3840:0:0/plain/https://photos.watchmedier.dk/Images/article12263114.ece/ALTERNATES/schema-16_9/doc7b9m57ad96b18vvcb82.jpg)
Hvilken arbejdsdag var den bedste i 1. halvår?
Allerede abonnent?Log ind her
Læs hele artiklen
Få adgang i 14 dage for 0 kr. Det kræver intet kreditkort, og du vil ikke overgå til et betalt abonnement efterfølgende.