MediaWatch

"Både testen og gennemførslen var en katastrofe, så jeg måtte give kvajebajere til alle kollegaerne"

MediaWatchs Sommerbarometer: Lønnedgang for de ansatte, ny strategi for fremtiden og en glemt benzinpistol udgør nogle af første halvårs høj- og lavpunkter for Ulrik Petersen, adm. direktør for mediebureauet Dentsu Aegis' danske forretning.

Ulrik Petersen, adm. direktør for Dentsu Aegis i Danmark. | Foto: Dentsu Aegis Network

Hvilken arbejdsdag var den bedste i 1. halvår?

"26. og 27. februar, hvor vi holdt kickoff for alle kollegaerne i Dentsu. Her præsenterede vi den strategiske retning for vores virksomhed, og dagene var præget af masser af energi, passion og drive til at gøre en forskel – og gøre det sammen."

Allerede abonnent? Log ind.

Læs hele artiklen

Få adgang i 14 dage for 0 kr.
Det kræver intet kreditkort, og du vil ikke overgå til et betalt abonnement efterfølgende.

  • Adgang til alle låste artikler
  • Modtag vores daglige nyhedsbreve
  • Fuld adgang til vores app
Der skete en fejl. Prøv venligst igen senere

Få fuld adgang til dig og dine kollegaer.

Start et gratis virksomhedsprøveabonnement

Mere fra MediaWatch

Briefing: Ugen i mediebranchen

Ny rapport om danskernes nyhedsbrug, første skridt mod aftale for DPCMO, startskud på Se og Hør-strategi og et nødopråb fra produktionsbranchen er blandt nogle af ingredienserne, der har sat smag på denne uge i mediebranchen. Få et overblik i ugens briefing.

EU vil kræve strengere kontrol med statslige annoncekroner

I et nyt udspil lægger Europa-Kommissionen nu op til flere krav til gennemsigtighed og fair tildeling, når alt fra regeringer til statsejede virksomheder køber reklameplads hos medierne. Forslaget møder opbakning hos Danske Medier, der dog overordnet ser lovforslaget som dårligt nyt for mediebranchen.

Læs også

Relaterede

Seneste nyt

MediaWatch job

Se flere jobs

Se flere jobs

Watch job

Se flere jobs

Se flere jobs