MediaWatch

Mediebureauer ser en annoncesommer i bedring – men jokeren er efteråret

Der er udsigt til en ketchupeffekt af de positive på annoncemarkedet hen over sommeren efter store fald i april og maj. Men efteråret kan rammes af ny tilbageholdenhed, vurderer tre bureauchefer.

Foto: Jonathan Bjerg Møller/Ritzau Scanpix

Det er godt tre måneder siden, coronakrisen for alvor satte sit aftryk i Danmark, og siden har både medier, bureauer og annoncører meldt om faldende aktivitet på reklamemarkedet.

Men med samfundets genåbning falder der også lys på annonceområdet over sommeren. Det vurderer tre af de største mediebureauer i landet.

Læs hele artiklen

Få 14 dages fri adgang.
Det kræver intet kreditkort.

Der skete en fejl. Prøv venligst igen senere

Få fuld adgang til dig og dine kollegaer.

Start et gratis virksomhedsprøveabonnement

Mere fra MediaWatch

Briefing: Ugen i mediebranchen

Nyt fra dansk og international streaming, papirmangel og andre udfordringer for traditionelle medier er blandt ugens vigtigste mediehistorier. Få overblikket her.

Læs også

Relaterede

Trial banner

Seneste nyt

Se flere jobs