550 ansatte i mediebureau går kollektivt ned i løn frem til nytår

I håbet om at være rustet til at kunne investere og gribe kommercielle muligheder på den anden side af coronakrisen skærer mediebureauet Dentsu Aegis Network i Danmark ca. 15 pct. af omkostningerne. "Den nedgang, vi ser i annonceringen nu, bliver ikke midlertidig," lyder det fra adm. direktør.
Foto: Issei Kato/Reuters/Ritzau Scanpix
Foto: Issei Kato/Reuters/Ritzau Scanpix

Udbredelsen af covid-19 har fået mange annoncører til at gå i bakgear, og det kan mærkes i mediebureauet Dentsu Aegis Networks danske forretning. Ifølge adm. direktør Ulrik Petersen ser bureauet ind i et omsætningsfald på 20-30 pct. for april.

Allerede abonnent?Log ind her

Læs hele artiklen

Få adgang i 14 dage for 0 kr. Det kræver intet kreditkort, og du vil ikke overgå til et betalt abonnement efterfølgende.

Med din prøveperiode får du:

  • Adgang til alle låste artikler
  • Modtag vores daglige nyhedsbreve
  • Fuld adgang til vores app
  • Skal indeholde mindst 8 tegn samt tre af disse: Store bogstaver, små bogstaver, tal, symboler
    Skal indeholde mindst 2 tegn
    Skal indeholde mindst 2 tegn

    Få fuld adgang til dig og dine kollegaer

    Start et gratis virksomhedsprøveabonnement

    Del artikel

    Tilmeld dig vores nyhedsbrev

    Vær på forkant med udviklingen. Få den nyeste viden fra branchen med vores nyhedsbrev.

    Nyhedsbrevsvilkår

    Forsiden lige nu

    Læs også