Der bliver hentet flere penge på influencer-markedet – men væksten er løjet af

År for år er markedet for influencer-markedsføring vokset med relativt store skridt, men i 2019 var der kun begrænset fremgang af hente, viser ny rapport. Antallet af ansatte steg til gengæld mere eller mindre ufortrødent.
Foto: Olivier Douliery/AFP/Ritzau Scanpix
Foto: Olivier Douliery/AFP/Ritzau Scanpix

115 mio. kr. Så meget blev der omsat for på markedet for influencer-markedsføring i løbet af de 12 måneder, der gik fra tredje kvartal 2018 til andet kvartal 2019. Det viser en ny opgørelse fra Slots- og Kulturstyrelsen, der er en del af den årlige rapport "Mediernes Udvikling".

Allerede abonnent?Log ind her

Læs hele artiklen

Få adgang i 14 dage for 0 kr. Det kræver intet kreditkort, og du vil ikke overgå til et betalt abonnement efterfølgende.

Med din prøveperiode får du:

  • Adgang til alle låste artikler
  • Modtag vores daglige nyhedsbreve
  • Fuld adgang til vores app
  • Skal indeholde mindst 8 tegn samt tre af disse: Store bogstaver, små bogstaver, tal, symboler
    Skal indeholde mindst 2 tegn
    Skal indeholde mindst 2 tegn

    Få fuld adgang til dig og dine kollegaer

    Start et gratis virksomhedsprøveabonnement

    Del artikel

    Tilmeld dig vores nyhedsbrev

    Vær på forkant med udviklingen. Få den nyeste viden fra branchen med vores nyhedsbrev.

    Nyhedsbrevsvilkår

    Forsiden lige nu

    Læs også