Nabolande melder om store reklamefald i coronamåneder

Norske og svenske mediebureauers annonceindkøb er i de første fem måneder af året svundet med henholdsvis 20 og 25 procent i forhold til 2019. Men bunden kan være nået, mener norsk organisation.
Foto: Thomas Borberg/Ritzau Scanpix
Foto: Thomas Borberg/Ritzau Scanpix

Coronakrisen har sendt de norske og svenske mediebureauers reklameindkøb ned med henholdsvis 20 pct. og 24,5 pct. i de første fem måneder af året. Det viser tal fra den norske Mediebyråforeningen ifølge Kampanje og fra Sveriges Mediebyråer, som Dagens Media beskriver.

Allerede abonnent?Log ind her

Læs hele artiklen

Få adgang i 14 dage for 0 kr. Det kræver intet kreditkort, og du vil ikke overgå til et betalt abonnement efterfølgende.

Med din prøveperiode får du:

  • Adgang til alle låste artikler
  • Modtag vores daglige nyhedsbreve
  • Fuld adgang til vores app
  • Skal indeholde mindst 8 tegn samt tre af disse: Store bogstaver, små bogstaver, tal, symboler
    Skal indeholde mindst 2 tegn
    Skal indeholde mindst 2 tegn

    Få fuld adgang til dig og dine kollegaer

    Start et gratis virksomhedsprøveabonnement

    Del artikel

    Tilmeld dig vores nyhedsbrev

    Vær på forkant med udviklingen. Få den nyeste viden fra branchen med vores nyhedsbrev.

    Nyhedsbrevsvilkår

    Forsiden lige nu

    Læs også