Brancheforening ser bedring i digitalt annoncemarked – men venter fald for 2020

Det europæiske display-annoncemarked har taget vand i under coronakrisen. Men brancheforening ser tegn på, at tilbageslaget kommer til at være mindre dybt, end det så ud til i coronakrisens indledende fase.
Foto: Elise Amendola/AP/Ritzau Scanpix
Foto: Elise Amendola/AP/Ritzau Scanpix

Det tryk, som coronakrisen lægger på det digitale annoncemarked i Europa, bliver mindre tungt end først frygtet, vurderer IAB Europe, den europæiske brancheforening for det digitale annoncemarked, over for Digiday.

Allerede abonnent?Log ind her

Læs hele artiklen

Få adgang i 14 dage for 0 kr. Det kræver intet kreditkort, og du vil ikke overgå til et betalt abonnement efterfølgende.

Med din prøveperiode får du:

  • Adgang til alle låste artikler
  • Modtag vores daglige nyhedsbreve
  • Fuld adgang til vores app
  • Skal indeholde mindst 8 tegn samt tre af disse: Store bogstaver, små bogstaver, tal, symboler
    Skal indeholde mindst 2 tegn
    Skal indeholde mindst 2 tegn

    Få fuld adgang til dig og dine kollegaer

    Start et gratis virksomhedsprøveabonnement

    Del artikel

    Tilmeld dig vores nyhedsbrev

    Vær på forkant med udviklingen. Få den nyeste viden fra branchen med vores nyhedsbrev.

    Nyhedsbrevsvilkår

    Forsiden lige nu

    Læs også