IPG Mediabrands finder ny direktør internt i bureaugruppen

Nuværende direktør for mediebureauet IUM rykker op i hierarkiet som adm. direktør for den samlede bureaugruppe IPG Mediabrands Danmark.
Heine Jørgensen bliver ny adm. direktør for IPG Mediabrands i Danmark. | Foto: IPG Mediabrands/pr
Heine Jørgensen bliver ny adm. direktør for IPG Mediabrands i Danmark. | Foto: IPG Mediabrands/pr

Heine Jørgensen er fra 1. marts ny adm. direktør for den danske del af den globale mediebureaugruppe IPG Mediabrands. Det fremgår af en pressemeddelelse.

Den nye direktør har hidtil været direktør i mediebureauet IUM, som er en del af IPG Mediabrands. Med den nye titel bliver han ansvarlig for samtlige brands i gruppen. Ansvaret for den danske del af IPG har hidtil ligget under Michael Thim, som er nordisk topchef for bureaugruppen.

"Heine har i sin tid som CEO for IUM Danmark leveret stærke resultater og opbygget en stærk kultur. Vi har rigtig tilfredse kunder og har sammen med kunderne vundet flere awards i 2019. Med udnævnelsen af Heine i Danmark, kan jeg i endnu højere grad rette mit fokus på de nordiske opgaver, sikre en fuld harmonisering af de voksende organisationer på alle markeder og supportere ledelsesopgaver på alle kontorer," udtaler Michael Thim i meddelelsen.

Heine Jørgensen kom til IUM som direktør for den aarhusianske afdeling i 2016. I begyndelsen af 2018 blev han udnævnt som direktør for IUM Danmark.

Del artikel

Tilmeld dig vores nyhedsbrev

Vær på forkant med udviklingen. Få den nyeste viden fra branchen med vores nyhedsbrev.

Nyhedsbrevsvilkår

Læs også