Bureaugruppe vokser i Danmark med ny enhed med datafokus

Førstepartsdata er en del af begrebssfæren for ny knopskydning, der går i luften i første halvår, hos IPG Mediabrands.
Foto: Screenshot af hjemmeside
Foto: Screenshot af hjemmeside

Bureaugruppen IPG Mediabrands vokser herhjemme i første halvdel af 2020 med enheden Kinesso, skriver Markedsføring. Den nye enhed beskæftiger sig med datamarketing med fokus på førstepartsdata.

Allerede abonnent?Log ind her

Læs hele artiklen

Få adgang i 14 dage for 0 kr. Det kræver intet kreditkort, og du vil ikke overgå til et betalt abonnement efterfølgende.

Med din prøveperiode får du:

  • Adgang til alle låste artikler
  • Modtag vores daglige nyhedsbreve
  • Fuld adgang til vores app
  • Skal indeholde mindst 8 tegn samt tre af disse: Store bogstaver, små bogstaver, tal, symboler
    Skal indeholde mindst 2 tegn
    Skal indeholde mindst 2 tegn

    Få fuld adgang til dig og dine kollegaer

    Start et gratis virksomhedsprøveabonnement

    Del artikel

    Tilmeld dig vores nyhedsbrev

    Vær på forkant med udviklingen. Få den nyeste viden fra branchen med vores nyhedsbrev.

    Nyhedsbrevsvilkår

    Forsiden lige nu

    Læs også