Power vil have mulighed for hurtigt at sadle om i reklameforbruget

For elektronikkæden Power er en kort reaktionstid afgørende, når der skal vælges annoncemedier. Det betyder en forkærlighed for digital markedsføring og streaming, men print kan stadig noget, mener marketingchef.
Foto: Jens Dresling/Politiken/Ritzau Scanpix
Foto: Jens Dresling/Politiken/Ritzau Scanpix
AF STEN LØCK, FREELANCEJOURNALIST

Internettet bragte mange løfter med sig, og et af de mest feterede var en effektiv forbrugerøkonomi med total transparens. Det er langt fra lykkedes alle steder, men inden for elektronik har forbrugerne siden internettets barndom kunnet sammenligne priser på dertil indrettede sites såsom Edbpriser og Pricerunner.

Allerede abonnent?Log ind her

Læs hele artiklen

Få adgang i 14 dage for 0 kr. Det kræver intet kreditkort, og du vil ikke overgå til et betalt abonnement efterfølgende.

Med din prøveperiode får du:

  • Adgang til alle låste artikler
  • Modtag vores daglige nyhedsbreve
  • Fuld adgang til vores app
  • Skal indeholde mindst 8 tegn samt tre af disse: Store bogstaver, små bogstaver, tal, symboler
    Skal indeholde mindst 2 tegn
    Skal indeholde mindst 2 tegn

    Få fuld adgang til dig og dine kollegaer

    Start et gratis virksomhedsprøveabonnement

    Del artikel

    Tilmeld dig vores nyhedsbrev

    Vær på forkant med udviklingen. Få den nyeste viden fra branchen med vores nyhedsbrev.

    Nyhedsbrevsvilkår

    Forsiden lige nu

    Læs også