Dansk bureauchef bliver direktør i internationalt mediebureau

Efter små 17 år i reklamebureaukæden Ogilvy skifter selskabets globale chef for kundeengagement, handel og data til Reprise Digital.
IPG Mediabrand-bureauet Reprise Digital henter ny direktør for Europa, Afrika og Mellemøsten fra Ogilvy. | Foto: Screenshot af hjemmeside
IPG Mediabrand-bureauet Reprise Digital henter ny direktør for Europa, Afrika og Mellemøsten fra Ogilvy. | Foto: Screenshot af hjemmeside

Jimmy Schougaard, som siden 2012 har haft forskellige topposter i et af verdens største reklamebureaukæder Ogilvy, har fået nyt job. Det skriver Markedsføring.

Mediebureauet Reprise Digital, som er en del af IPG Mediabrands, har hyret ham som direktør for selskabets forretninger i Afrika, Europa og Mellemøsten.

Senest har 50-årige Jimmy Schougaard haft titel af global chef for kundeengagement, handel og data hos WPP-ejede Ogilvy, hvor han har været ansat i knap 17 år. Han tiltrådte sit nye job hos Reprise Digital 1. februar.

Del artikel

Tilmeld dig vores nyhedsbrev

Vær på forkant med udviklingen. Få den nyeste viden fra branchen med vores nyhedsbrev.

Nyhedsbrevsvilkår

Forsiden lige nu

Læs også