MediaWatch

Dansk bureauchef bliver direktør i internationalt mediebureau

Efter små 17 år i reklamebureaukæden Ogilvy skifter selskabets globale chef for kundeengagement, handel og data til Reprise Digital.

IPG Mediabrand-bureauet Reprise Digital henter ny direktør for Europa, Afrika og Mellemøsten fra Ogilvy. Foto: Screenshot af hjemmeside

Jimmy Schougaard, som siden 2012 har haft forskellige topposter i et af verdens største reklamebureaukæder Ogilvy, har fået nyt job. Det skriver Markedsføring.

Mediebureauet Reprise Digital, som er en del af IPG Mediabrands, har hyret ham som direktør for selskabets forretninger i Afrika, Europa og Mellemøsten.

Senest har 50-årige Jimmy Schougaard haft titel af global chef for kundeengagement, handel og data hos WPP-ejede Ogilvy, hvor han har været ansat i knap 17 år. Han tiltrådte sit nye job hos Reprise Digital 1. februar.

Relaterede

mediawatch 14 day trial

Seneste nyt

Mediejob

Se flere

Se flere