International annoncørforening vil måle spild i digital annoncering

Et nyt barometer, som den internationale annoncørorganisation WFA står bag, skal løbende sætte fokus på graden af f.eks.viewability i digital annoncering.
Foto: PR/Dansk Annoncørforening
Foto: PR/Dansk Annoncørforening

Organisationen World Federation of Advertisers (WFA) vil holde mere hånd i hanke med, hvad annoncørerne får for pengene på det globale digitale annoncemarked.

Allerede abonnent?Log ind her

Læs hele artiklen

Få adgang i 14 dage for 0 kr. Det kræver intet kreditkort, og du vil ikke overgå til et betalt abonnement efterfølgende.

Med din prøveperiode får du:

  • Adgang til alle låste artikler
  • Modtag vores daglige nyhedsbreve
  • Fuld adgang til vores app
  • Skal indeholde mindst 8 tegn samt tre af disse: Store bogstaver, små bogstaver, tal, symboler
    Skal indeholde mindst 2 tegn
    Skal indeholde mindst 2 tegn

    Få fuld adgang til dig og dine kollegaer

    Start et gratis virksomhedsprøveabonnement

    Del artikel

    Tilmeld dig vores nyhedsbrev

    Vær på forkant med udviklingen. Få den nyeste viden fra branchen med vores nyhedsbrev.

    Nyhedsbrevsvilkår

    Læs også