MediaWatch

Dansk softwareselskab vil vinde reklamemarkedet med kunstig intelligens

Adform har lanceret en ny kunstig intelligens-løsning, der har fået navnet Odin. Den kan langt mere præcist end tidligere forudse forbrugeres handlemønstre på nettet og dermed effektivt målrette annoncer til de rette forbrugere, lyder det fra selskabet.

Adform/PR
Adforms kontor i Vilnius, Litauen, hvor selskabet har haft en udviklingsafdeling siden 2006. Foto: Adform/PR

Log ind for at læse artikler

Velkommen til MediaWatch. En del af vores indhold er eksklusivt og forbeholdt vores brugere.

Prøv MediaWatch i 14 dage.

Få et prøveabonnement her.

Ønsker du et prøveabonnement med flere adgange til dig og din arbejdsplads?

Læs mere om mulighederne og find kontaktoplysninger på vores salgsafdeling her.

Relaterede

mediawatch 14 day trial

Seneste nyt

Mediejob

Se flere

Se flere