Zetland efter ambassadørkampagne: "Vi kan se målstregen"

Efter den seneste måneds ambassadørkampagne mangler Zetland omkring 1000 medlemmer for at nå breakeven, oplyser direktør. Hvervekampagne gav tæt på dobbelt op i forhold til oprindeligt mål.
Jakob Moll, adm. direktør, Zetland. | Foto: Sofie Mathiassen/Ritzau Scanpix
Jakob Moll, adm. direktør, Zetland. | Foto: Sofie Mathiassen/Ritzau Scanpix

2660 nye medlemmer har Zetland fået ind i butikken, siden mediet i august satte gang i en såkaldt ambassadørkampagne. Her har nuværende medlemmer haft mulighed for at invitere venner og bekendte til at blive medlemmer. Kampagnen slutter i dag, fredag.

Allerede abonnent?Log ind her

Læs hele artiklen

Få adgang i 14 dage for 0 kr. Det kræver intet kreditkort, og du vil ikke overgå til et betalt abonnement efterfølgende.

Med din prøveperiode får du:

  • Adgang til alle låste artikler
  • Modtag vores daglige nyhedsbreve
  • Fuld adgang til vores app
  • Skal indeholde mindst 8 tegn samt tre af disse: Store bogstaver, små bogstaver, tal, symboler
    Skal indeholde mindst 2 tegn
    Skal indeholde mindst 2 tegn

    Få fuld adgang til dig og dine kollegaer

    Start et gratis virksomhedsprøveabonnement

    Del artikel

    Tilmeld dig vores nyhedsbrev

    Vær på forkant med udviklingen. Få den nyeste viden fra branchen med vores nyhedsbrev.

    Nyhedsbrevsvilkår

    Forsiden lige nu

    Læs også