MediaWatch

Zetland efter ambassadørkampagne: "Vi kan se målstregen"

Efter den seneste måneds ambassadørkampagne mangler Zetland omkring 1000 medlemmer for at nå breakeven, oplyser direktør. Hvervekampagne gav tæt på dobbelt op i forhold til oprindeligt mål.

Jakob Moll, adm. direktør, Zetland. | Foto: Sofie Mathiassen/Ritzau Scanpix

2660 nye medlemmer har Zetland fået ind i butikken, siden mediet i august satte gang i en såkaldt ambassadørkampagne. Her har nuværende medlemmer haft mulighed for at invitere venner og bekendte til at blive medlemmer. Kampagnen slutter i dag, fredag.

Jakob Moll, adm. direktør hos Zetland, erkærer sig "helt fantastisk" tilfreds med resultatet af kampagnen. Da den gik i gang, var målet og forventningerne 1400 nye medlemmer – altså omkring det halve af det endelige resultat på 2660.

Læs hele artiklen

Få 14 dages fri adgang.
Det kræver intet kreditkort.

  • Adgang til alle låste artikler
  • Modtag vores daglige nyhedsbreve
  • Fuld adgang til vores app
Der skete en fejl. Prøv venligst igen senere

Få fuld adgang til dig og dine kollegaer.

Start et gratis virksomhedsprøveabonnement

Mere fra MediaWatch

Læs også

Relaterede

Seneste nyt

Se flere jobs