MediaWatch

Zetland efter ambassadørkampagne: "Vi kan se målstregen"

Efter den seneste måneds ambassadørkampagne mangler Zetland omkring 1000 medlemmer for at nå breakeven, oplyser direktør. Hvervekampagne gav tæt på dobbelt op i forhold til oprindeligt mål.

Sofie Mathiassen/Ritzau Scanpix
Jakob Moll, adm. direktør, Zetland. Foto: Sofie Mathiassen/Ritzau Scanpix

2660 nye medlemmer har Zetland fået ind i butikken, siden mediet i august satte gang i en såkaldt ambassadørkampagne. Her har nuværende medlemmer haft mulighed for at invitere venner og bekendte til at blive medlemmer. Kampagnen slutter i dag, fredag.

Jakob Moll, adm. direktør hos Zetland, erkærer sig "helt fantastisk" tilfreds med resultatet af kampagnen. Da den gik i gang, var målet og forventningerne 1400 nye medlemmer – altså omkring det halve af det endelige resultat på 2660.

Læs artiklen gratis

Registrer med din E-mail.
Det kræver intet kreditkort.

Få fuld adgang til dig og dine kollegaer.

Start et gratis virksomhedsprøveabonnement

Relaterede

mediawatch 14 day trial

Seneste nyt

Mediejob

Se flere

Se flere