MediaWatch

Zetland når målet for kampagne efter en uge og sætter nyt mål

En uge efter Zetland satte gang i kampagne, hvor medlemmer kan invitere andre indenfor, er kampagnens mål nået. Og Zetland stiler nu efter flere nye medlemmer i jagten på det endelige mål om i alt 3500 nye abonnenter.

Lea Korsgaard og Jakob Moll, hhv. chefredaktør og adm. direktør, Zetland. | Foto: Lars Krabbe/Ritzau Scanpix

Zetland gik i sidste uge i gang med en ambassadørkampagne, der skulle hente 1400 nye medlemmer ind i butikken. Dét mål er nu nået, skriver Jakob Moll, adm. direktør for Zetland, i en artikel på mediets hjemmeside.

Kampagnen fungerer ved, at eksisterende medlemmer inviterer deres netværk til at prøve Zetland i en måned for et beløb, som de nye medlemmer selv bestemmer. Efter det oprindelige mål nu er nået efter en uge, løfter Zetland barren og satser på at hente i alt 2000 nye abonnenter gennem kampagnen inden 6. september.

Læs hele artiklen

Få 14 dages fri adgang.
Det kræver intet kreditkort.

Få fuld adgang til dig og dine kollegaer.

Start et gratis virksomhedsprøveabonnement

Mere fra MediaWatch

Briefing: Ugen i mediebranchen

Jysk Fynske dataværktøjer, coronaens ekko i regnskaber og et sommerbarometer, der fortsat svinger os igennem de lyse nætter. Kom med på en rundtur i ugens mediebegivenheder.

Læs også

Relaterede

Trial banner

Seneste nyt

Se flere jobs