"Vi tog et opgør med meget høje individuelle, månedlige bonusser"
![Karsten Rask Mikkelsen, commercial director, AFA JCDecaux. | Foto: PR/AFA JCDecaux](https://photos.watchmedier.dk/watchmedier/resize:fill:3840:0:0/plain/https://photos.watchmedier.dk/Images/article11523334.ece/ALTERNATES/schema-16_9/karsten%2520rask%2520mikkelsen2.jpg)
Medieverdenen og annoncemarkedet er blevet mere kompleks og fragmenteret, og det sætter aftryk på salgsafdelingerne. Hos outdoorfirmaet AFA JCDecaux, der sælger reklameplads på standere i det offentlige rum bl.a. i Metroen i København, har måden, man arbejder med kunderne på, derfor også ændret sig markant de senere år, fortæller commercial director Karsten Rask Mikkelsen.
Læs hele artiklen
Få adgang i 14 dage for 0 kr. Det kræver intet kreditkort, og du vil ikke overgå til et betalt abonnement efterfølgende.