MediaWatch

"Vi tog et opgør med meget høje individuelle, månedlige bonusser"

Rekruttering: De rigtige værdier betyder mere end erfaring, når outdoorfirmaet AFA JCDecaux i dag rekrutterer rådgivere og sælgere, siger commercial director, Karsten Rask Mikkelsen, i denne sidste artikel i serien om rekruttering.

Karsten Rask Mikkelsen, commercial director, AFA JCDecaux. | Foto: PR/AFA JCDecaux

Medieverdenen og annoncemarkedet er blevet mere kompleks og fragmenteret, og det sætter aftryk på salgsafdelingerne. Hos outdoorfirmaet AFA JCDecaux, der sælger reklameplads på standere i det offentlige rum bl.a. i Metroen i København, har måden, man arbejder med kunderne på, derfor også ændret sig markant de senere år, fortæller commercial director Karsten Rask Mikkelsen.

"Første behovsafdækkende møde er aflyst. Nu møder vores rådgivere direkte op til møde to," siger han.

Læs hele artiklen

Få 14 dages fri adgang.
Det kræver intet kreditkort.

  • Adgang til alle låste artikler
  • Modtag vores daglige nyhedsbreve
  • Fuld adgang til vores app
Der skete en fejl. Prøv venligst igen senere

Få fuld adgang til dig og dine kollegaer.

Start et gratis virksomhedsprøveabonnement

Mere fra MediaWatch

"Helt generelt synes jeg selvfølgelig, at vi chefredaktører skal stille op"

Principielt bør mediechefer også stille op til kritiske interviews, når medierne forventer det samme af fx politikere, mener Berlingskes chefredaktør, Tom Jensen, efter kritik fra tidl. statsminister af manglende interviews med B.T.'s ansv. chefredaktør Michael Dyrby i kølvandet på dokumentarfilmen om metoo på TV 2.

Læs også

Relaterede

Seneste nyt

Se flere jobs