"Vi tog et opgør med meget høje individuelle, månedlige bonusser"

Rekruttering: De rigtige værdier betyder mere end erfaring, når outdoorfirmaet AFA JCDecaux i dag rekrutterer rådgivere og sælgere, siger commercial director, Karsten Rask Mikkelsen, i denne sidste artikel i serien om rekruttering.
Karsten Rask Mikkelsen, commercial director, AFA JCDecaux. | Foto: PR/AFA JCDecaux
Karsten Rask Mikkelsen, commercial director, AFA JCDecaux. | Foto: PR/AFA JCDecaux
AF PIA OSBÆCK, FREELANCEJOURNALIST

Medieverdenen og annoncemarkedet er blevet mere kompleks og fragmenteret, og det sætter aftryk på salgsafdelingerne. Hos outdoorfirmaet AFA JCDecaux, der sælger reklameplads på standere i det offentlige rum bl.a. i Metroen i København, har måden, man arbejder med kunderne på, derfor også ændret sig markant de senere år, fortæller commercial director Karsten Rask Mikkelsen.

Allerede abonnent?Log ind her

Læs hele artiklen

Få adgang i 14 dage for 0 kr. Det kræver intet kreditkort, og du vil ikke overgå til et betalt abonnement efterfølgende.

Med din prøveperiode får du:

  • Adgang til alle låste artikler
  • Modtag vores daglige nyhedsbreve
  • Fuld adgang til vores app
  • Skal indeholde mindst 8 tegn samt tre af disse: Store bogstaver, små bogstaver, tal, symboler
    Skal indeholde mindst 2 tegn
    Skal indeholde mindst 2 tegn

    Få fuld adgang til dig og dine kollegaer

    Start et gratis virksomhedsprøveabonnement

    Del artikel

    Tilmeld dig vores nyhedsbrev

    Vær på forkant med udviklingen. Få den nyeste viden fra branchen med vores nyhedsbrev.

    Nyhedsbrevsvilkår

    Læs også