"Det bliver meget svært at tjene penge på bannerannoncer"

Tema om bannerannoncer: Medierne er for afhængige af markedspladser som Google på det digitale annoncemarked og skal frem for bannerannoncer satse på kvalitetsjournalistik og abonnenter, mener tech-iværksætteren Jacob Knobel.
Jacob Knobel
Jacob Knobel
STEN LØCK, FREELANCEJOURNALIST

De hidtidige artikler i denne serie om bannerannoncer har understreget teknologi som en altafgørende faktor. MediaWatch har derfor spurgt en tech-insider om hans syn på udviklingen.

Allerede abonnent?Log ind her

Læs hele artiklen

Få adgang i 14 dage for 0 kr. Det kræver intet kreditkort, og du vil ikke overgå til et betalt abonnement efterfølgende.

Med din prøveperiode får du:

  • Adgang til alle låste artikler
  • Modtag vores daglige nyhedsbreve
  • Fuld adgang til vores app
  • Skal indeholde mindst 8 tegn samt tre af disse: Store bogstaver, små bogstaver, tal, symboler
    Skal indeholde mindst 2 tegn
    Skal indeholde mindst 2 tegn

    Få fuld adgang til dig og dine kollegaer

    Start et gratis virksomhedsprøveabonnement

    Del artikel

    Tilmeld dig vores nyhedsbrev

    Vær på forkant med udviklingen. Få den nyeste viden fra branchen med vores nyhedsbrev.

    Nyhedsbrevsvilkår

    Forsiden lige nu

    Læs også