"Vi vil gerne have nogle alternativer til de store"
![Jesper Thyssen, head of CRM & Digital Marketing, Danske Spil. | Foto: PR/DANSKE SPIL](https://photos.watchmedier.dk/watchmedier/resize:fill:3840:0:0/plain/https://photos.watchmedier.dk/Images/article11486862.ece/ALTERNATES/schema-16_9/doc7635xofceooxc6e1hz5.jpg)
Udenlandske magtfaktorer som Facebook og Google løber med en stor del af væksten på det digitale annoncemarked – herunder bannerannonceringen – herhjemme, og det udfordrer danske medieselskaber. Det mener Jesper Thyssen, Head of CRM & Digital Marketing hos en af landets største annoncører, Danske Spil.
Læs hele artiklen
Få adgang i 14 dage for 0 kr. Det kræver intet kreditkort, og du vil ikke overgå til et betalt abonnement efterfølgende.
Med din prøveperiode får du:
Få fuld adgang til dig og dine kollegaer
Start et gratis virksomhedsprøveabonnementRelaterede artikler
"Det er en udfordring på alle ledder og kanter"
For abonnenter