MediaWatch

"Vi er i en eksperimenterende fase, hvor vi prøver stort set alt"

Nordea er i gang med en digital transformation, og på marketingfronten betyder det eksperimenter og hurtig reaktionstid. Der er imidlertid også plads til de traditionelle medier, fortæller marketingchef.

"Traditionelle medier har stadig en berettigelse, fordi det er en anden måde at få budskaber ud på sammenlignet med det digitale," siger Elizabeth Fjellerup, marketingchef i Nordea, der dog har mest digitalt fokus.

Data management platform, kunstig intelligens, machine learning, bots...

Spørger man Nordeas Group marketingchef, Elizabeth Fjellerup, kan de fleste discipliner og teknologier hakkes af i for, når det gælder, hvilke digitale marketingaktiviteter finansvirksomheden har gang i.

Læs hele artiklen

Få 14 dages fri adgang.
Det kræver intet kreditkort.

  • Adgang til alle låste artikler
  • Modtag vores daglige nyhedsbreve
  • Fuld adgang til vores app
Der skete en fejl. Prøv venligst igen senere

Få fuld adgang til dig og dine kollegaer.

Start et gratis virksomhedsprøveabonnement

Mere fra MediaWatch

Læs også

Relaterede

Seneste nyt

Se flere jobs