"Det er en udfordring på alle ledder og kanter"

Tema om bannerannoncer: Markedet for bannerannoncer er vokset pænt, men to store techgiganter tegner sig for store dele af væksten. Forude venter nye udfordringer bl.a. i form af blokerede cookies. MediaWatch stiller skarpt på markedet for bannerannoncer i artikelserie hen over sommeren.
Foto: Ólafur Steinar Gestsson/Ritzau Scanpix
Foto: Ólafur Steinar Gestsson/Ritzau Scanpix
AF STEN LØCK, FREELANCEJOURNALIST

Internettet har kastet avishusenes annoncebasererede forretningsmodel op i luften. En voksende andel af annoncekronerne rykker fra printannoncer til den digitale sfære, hvor et nyt sæt spilleregler sætter rammerne.

Allerede abonnent?Log ind her

Læs hele artiklen

Få adgang i 14 dage for 0 kr. Det kræver intet kreditkort, og du vil ikke overgå til et betalt abonnement efterfølgende.

Med din prøveperiode får du:

  • Adgang til alle låste artikler
  • Modtag vores daglige nyhedsbreve
  • Fuld adgang til vores app
  • Skal indeholde mindst 8 tegn samt tre af disse: Store bogstaver, små bogstaver, tal, symboler
    Skal indeholde mindst 2 tegn
    Skal indeholde mindst 2 tegn

    Få fuld adgang til dig og dine kollegaer

    Start et gratis virksomhedsprøveabonnement

    Del artikel

    Tilmeld dig vores nyhedsbrev

    Vær på forkant med udviklingen. Få den nyeste viden fra branchen med vores nyhedsbrev.

    Nyhedsbrevsvilkår

    Forsiden lige nu

    Læs også