Jysk Fynske sætter mere fart på udvikling af robotjournalistik

Med ansættelser i en nyoprettet enhed og Google-millioner i ryggen vil Jysk Fynske Medier sætte skub i udviklingen af robotjournalistik - både i forhold til indholdsproduktion og -distribution.
Jørn Broch, digital chefredaktør, Jysk Fynske Medier.
Jørn Broch, digital chefredaktør, Jysk Fynske Medier.

Jysk Fynske Medier vil hente nye kræfter til udviklingen af robotjournalistik – bl.a. i form af en ny stilling som robotredaktør, der skal stå i spidsen for udviklingen og vedligeholdelsen på området.

Allerede abonnent?Log ind her

Læs hele artiklen

Få adgang i 14 dage for 0 kr. Det kræver intet kreditkort, og du vil ikke overgå til et betalt abonnement efterfølgende.

Med din prøveperiode får du:

  • Adgang til alle låste artikler
  • Modtag vores daglige nyhedsbreve
  • Fuld adgang til vores app
  • Skal indeholde mindst 8 tegn samt tre af disse: Store bogstaver, små bogstaver, tal, symboler
    Skal indeholde mindst 2 tegn
    Skal indeholde mindst 2 tegn

    Få fuld adgang til dig og dine kollegaer

    Start et gratis virksomhedsprøveabonnement

    Del artikel

    Tilmeld dig vores nyhedsbrev

    Vær på forkant med udviklingen. Få den nyeste viden fra branchen med vores nyhedsbrev.

    Nyhedsbrevsvilkår

    Læs også