Danske Medier vil tage falske annoncer op med Google

Efter flere tilfælde af falske annoncer, der slipper gennem filtrene til danske nyhedssites, vil Danske Medier tage sikkerheden op med Googles annoncebørs. Hos techkoncernen ser man "alvorligt" på fænomenet.
Foto: Ritzau Scanpix/Bax Lindhardt
Foto: Ritzau Scanpix/Bax Lindhardt

Den nåede kun at ligge fem minutter på bt.dk - annoncen for sitet Bitcoin Revolution søndag formiddag fra kl. 10.35 til 10.40. Men det var længe nok til at minde Berlingske Medias annoncedirektør, Kenneth Madsen, om en af de "mildt sagt frustrerende" udløbere af et vildtvoksende digitalt annoncemarked.

Allerede abonnent?Log ind her

Læs hele artiklen

Få adgang i 14 dage for 0 kr. Det kræver intet kreditkort, og du vil ikke overgå til et betalt abonnement efterfølgende.

Med din prøveperiode får du:

  • Adgang til alle låste artikler
  • Modtag vores daglige nyhedsbreve
  • Fuld adgang til vores app
  • Skal indeholde mindst 8 tegn samt tre af disse: Store bogstaver, små bogstaver, tal, symboler
    Skal indeholde mindst 2 tegn
    Skal indeholde mindst 2 tegn

    Få fuld adgang til dig og dine kollegaer

    Start et gratis virksomhedsprøveabonnement

    Del artikel

    Tilmeld dig vores nyhedsbrev

    Vær på forkant med udviklingen. Få den nyeste viden fra branchen med vores nyhedsbrev.

    Nyhedsbrevsvilkår

    Forsiden lige nu

    Læs også