MediaWatch

Minister åbner døren på klem for digital nulmoms på bøger og magasiner

En analyse af konkurrencesituationen mellem online-nyhedsmedier og magasiner bliver afgørende for, om magasiner kan blive omfattet af digital nulmoms, lyder det fra kulturminister Mette Bock.

Kulturminister Mette Bock (LA). | Foto: Ritzau Scanpix/Henning Bagger

Den digitale nulmoms kommer i første omgang kun e-aviser til gode på dansk jord og ikke e-magasiner eller e-bøger, men det kan en granskning af konkurrencebilledet ændre på.

Allerede abonnent? Log ind.

Læs hele artiklen

Få adgang i 14 dage for 0 kr.
Det kræver intet kreditkort, og du vil ikke overgå til et betalt abonnement efterfølgende.

  • Adgang til alle låste artikler
  • Modtag vores daglige nyhedsbreve
  • Fuld adgang til vores app
Der skete en fejl. Prøv venligst igen senere

Få fuld adgang til dig og dine kollegaer.

Start et gratis virksomhedsprøveabonnement

Mere fra MediaWatch

Læs også

Relaterede

Seneste nyt

MediaWatch job

Se flere jobs

Se flere jobs

Watch job

Se flere jobs

Se flere jobs