Medietopchef er mere rolig efter indtog i Amazon-land

Egmont Publishing vil de kommende år erobre nyt land inden for e-commerce i jagten på at få vinderpositioner på det skandinaviske marked - men forretningerne skal ikke integreres med magasinforretningen, siger topchef.
Foto: Henrik Frydkjær/Egmont Publishing
Foto: Henrik Frydkjær/Egmont Publishing

Egmont Publishing er godt i gang med en digital transformation, og den stikker dybere end at gøre velkendte printmedier som Alt for damerne og Anders And til en digital forretning.

Allerede abonnent?Log ind her

Læs hele artiklen

Få adgang i 14 dage for 0 kr. Det kræver intet kreditkort, og du vil ikke overgå til et betalt abonnement efterfølgende.

Med din prøveperiode får du:

  • Adgang til alle låste artikler
  • Modtag vores daglige nyhedsbreve
  • Fuld adgang til vores app
  • Skal indeholde mindst 8 tegn samt tre af disse: Store bogstaver, små bogstaver, tal, symboler
    Skal indeholde mindst 2 tegn
    Skal indeholde mindst 2 tegn

    Få fuld adgang til dig og dine kollegaer

    Start et gratis virksomhedsprøveabonnement

    Del artikel

    Tilmeld dig vores nyhedsbrev

    Vær på forkant med udviklingen. Få den nyeste viden fra branchen med vores nyhedsbrev.

    Nyhedsbrevsvilkår

    Forsiden lige nu

    Læs også