MediaWatch

Egmont køber sig ind i svensk Facebook-bureau

Egmont Publishing føjer nyt medejerskab til porteføljen af marketing-selskaber. Denne gang går turen til Sverige og bureau, der specialiserer sig i sociale medier.

Foto: PR/Egmont

Det svenske selskab Ingager, der specialiserer sig i markedsføring via bl.a. Facebook og Instagram, får Egmont Publishing med i ejerkredsen. Det oplyser Egmont i en pressemeddelelse.

Det fremgår ikke, hvor stor en ejerandel Egmont Publishing har købt, men selskabet bliver Ingagers største aktionær. Det fremgår heller ikke, hvor meget Egmont Publishing har investeret i det svenske selskab. Egmont køber aktierne af ledende medarbejdere, der fortsætter som medejere og i selskabet, oplyser Egmont.

Læs hele artiklen

Få 14 dages fri adgang.
Det kræver intet kreditkort.

  • Adgang til alle låste artikler
  • Modtag vores daglige nyhedsbreve
  • Fuld adgang til vores app
Der skete en fejl. Prøv venligst igen senere

Få fuld adgang til dig og dine kollegaer.

Start et gratis virksomhedsprøveabonnement

Mere fra MediaWatch

Briefing: Ugen i mediebranchen

Opsigelse i Ekstra Bladets ledelse, Podimo henter trecifret millionbeløb og Zentropa-chef frygter "international leverpostej" i dansk fiktiion er nogle af de vinde, der har blæst og formet det danske medielandskab i denne uge. Få dit overblik her.

Læs også

Relaterede

Seneste nyt

Se flere jobs