Nyt ugeblad har ikke krav om hurtig breakeven

Ugebladet "Tæt på" satser stort og næsten udelukkende på print i forretningen, der for alvor skal stå sin prøve fra i dag, hvor bladet har premiere.
Foto: PR/Tæt på
Foto: PR/Tæt på

"Henriks hemmelighed". Med den pløk blander et nyt kendisblad med navnet Tæt På sig i dag i kampen om læserne på de danske bladhylder.

Allerede abonnent?Log ind her

Læs hele artiklen

Få adgang i 14 dage for 0 kr. Det kræver intet kreditkort, og du vil ikke overgå til et betalt abonnement efterfølgende.

Med din prøveperiode får du:

  • Adgang til alle låste artikler
  • Modtag vores daglige nyhedsbreve
  • Fuld adgang til vores app
  • Skal indeholde mindst 8 tegn samt tre af disse: Store bogstaver, små bogstaver, tal, symboler
    Skal indeholde mindst 2 tegn
    Skal indeholde mindst 2 tegn

    Få fuld adgang til dig og dine kollegaer

    Start et gratis virksomhedsprøveabonnement

    Del artikel

    Tilmeld dig vores nyhedsbrev

    Vær på forkant med udviklingen. Få den nyeste viden fra branchen med vores nyhedsbrev.

    Nyhedsbrevsvilkår

    Forsiden lige nu

    Læs også