
Den svenske mediekoncern Bonnier må notere et underskud på 199 mio. svenske kr. (156 mio. kr.) før skat i de første fire måneder af 2016. Det viser en rapport fra selskabet.
Resultatet er betydeligt dårligere end sidste år, hvor underskuddet før skat var 23 mio. svenske kr. En stor del af tilbagegangen skyldes finansielle poster, men også hvis man ser isoleret på driften, går det tilbage. Her må Bonnier æde et underskud på 141 mio. svenske kr.
Allerede abonnent? Log ind.
Læs hele artiklen
Få adgang i 14 dage for 0 kr.
Det kræver intet kreditkort, og du vil ikke overgå til et betalt abonnement efterfølgende.
- Adgang til alle låste artikler
- Modtag vores daglige nyhedsbreve
- Fuld adgang til vores app
Få fuld adgang til dig og dine kollegaer.
Start et gratis virksomhedsprøveabonnementMere fra MediaWatch
Radio- og podcastplatforme håber på mere fair konkurrence med ny støttemodel
Public Service Puljen og Innovationspuljen bliver åbnet for, at der kan søges støtte til lyd - og det er et vigtigt skridt, lyder det fra en række lydproducenter. Mens Podimo ”helt sikkert” vil søge, afventer Radio ABC og Zetland de endelige støttekriterier. Egmont ser nyt forretningspotentiale i aftalen.